مقایسه رفتار آرام پلیس تگزاس با قاتل ۲۰ نفر در شهر ال پاسو با رفتار‌های نژادپرستانه آن‌ها با فرد سیاه پوست، خشم کاربران را برانگیخت.

واکنش کاربران به رفتار نژادپرستانه پلیس در حادثه  به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در شبکه‌های مجازی ویدئویی از تیراندازی فروشگاه والمارت در شهر ال‌پاسو ایالت تگزاس آمریکا منتشر شده است. در نتیجه حمله مرد مسلح به مرکز خرید والمارت در شهر ال پاسو در تگزاس، ۲۰ نفر کشته و ۲۶ نفر دیگر زخمی شدند که بسیاری از آن‌ها در وضعیت وخیمی قرار دارند.

اما امروز تصویری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که بازتاب منفی زیادی داشت. در عکس زیر سمت چپ اریک گارنر را مشاهده می‌کنید، مرد سیاه‌پوستی که به ظن فروش غیرقانونی چند نخ سیگار هنگام بازداشت توسط پلیس خفه شد. او جان خود را هنگام بازداشت شدن توسط پلیس از دست داد.

اما در سمت راست پاتریک کروسیوس سفیدپوست را مشاهده می‌کنید که یک راستگرای افراطی است. او ده‌ها شهروند لاتین را در شهر «ال پاسو» به رگبار بست و هنگام بازداشت با برخورد آرام پلیس آمریکا روبرو شد. این برخورد دوگانه پلیس موجب عصبانیت بسیاری از کاربران فضای مجازی شده است.

واکنش کاربران به رفتار نژادپرستانه پلیس در حادثه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
بله مهد حقوق بشر هستن گويا
آخرین اخبار