معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی گفت : بیش از ۱ میلیارد و ۸۰۶ تومان صدقه در استان جمع آوری شده است.

رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱ میلیارد و ۸۰۶ میلیون تومان صدقه در استان جمع آوری شده است.

او افزود: از این مقدار ۲۱۵ میلیون تومان از مراکز نیکوکاری، ۴۱ میلیون تومان از طریق الکترونیکی و ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از طریق سنتی جمع آوری شده است.

رفیعی با اشاره به اینکه میانگین ماهیانه درآمد صدقات ۴۵۲ میلیون تومان می‌باشد. ادامه داد:  این میزان کمک‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴ در صد رشد داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه  ۹۹ هزار و ۱۵۷ صندوق مشترکین  در استان فعال است  گفت: از این تعداد ۹۵ هزار و ۶۳ صندوق کوچک خانگی، ۴ هزار و ۹۴ صندوق بزرگ معابر و اماکن است.

او با اشاره به اینکه از صنادیق موجود تعداد ۳۱ هزار و ۸۱۸ صندوق به بیرجند اختصاص دارد، افزود: بیشترین صدقات جمع آوری شده مربوط به شهرستان‌های بیرجند با ۷۰۶ میلیون تومان، طبس با ۲۷۳ میلیون تومان و قاین ۲۲۷ میلیون تومان است.

رفیعی بیان کرد: علاوه بر پرداخت وجه نقدی به صندوق‌ها میتوان از روش‌های دیگری از جمله روش‌های الکترونیکی استفاده کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: مردم می‌توانند برای پرداخت صدقات از طریق کد دستوری #۰۵۶*۸۸۷۷* و یا تلفن گویای ۰۹۶۸۷۷ استفاده کنند.

او در پایان عنوان کرد: سامانه پیامکی ۸۸۷۷ و استفاده از اپلیکیشن سنا، سکه، بله، بام، آپ و یا مراجعه به سایت کمیته امداد از دیگر راه‌های پرداخت صدقات است.

انتهای پیام / ط آ

بیش از ۹۹ هزار صندوق فعال در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.