ملایر با همایش پیاده روی خانوادگی روی آنتن شبکه سوم سیما می‌ رود

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ملایر گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با هدف شناساندن قابلیت‌ ها و ظرفیت‌ های این شهرستان به کشور، ۲۵ مرداد در ملایر برگزار می‌ شود.

ملایر با همایش پیاده روی خانوادگی روی آنتن شبکه سوم سیما می‌ رودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امین کیانی، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ملایر گفت: در همین راستا نشست هماهنگی همایش پیاده روی خانوادگی ملایر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان و فرماندار این شهرستان برگزار شد.

او افزود: با پیگیری‌ها و درخواستی که نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی داشتند، همایش بزرگ پیاده روی ۲۵ مرداد همراه با پخش زنده در برنامه صبح و نشاط شبکه سوم سیما در ملایر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ملایر با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی، گنجاندن ورزش در سبد خانوارها، تشویق مردم برای پرداختن به ورزش و ایجاد تحرک و شور و نشاط در بین شهروندان را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد و افزود: در عین حال این همایش موجب رونق اقتصادی و گردشگری ملایر نیز می‌شود.
وی خواستار کمک و همراهی نهاد‌ها و ارگان ها، بخش خصوصی و خیران، اصحاب رسانه و عموم مردم در برگزاری هرچه مطلوب‌تر این همایش شد و بیان کرد: ملایر به مدت حدود سه ساعت به صورت زنده روی آنتن شبکه سراسری سوم سیما می‌رود و قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان معرفی و شناخته می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ملایر در ادامه از قهرمانی ملایر در مسابقات هندبال نونهالان استان همدان در بخش استعداد‌های برتر خبر داد و گفت: مسابقات هندبال نونهالان استان به مناسبت گرامیداشت شهدای گرانقدر ارتش و خلبان به میزبانی سالن۳هزار نفری الغدیر ملایر برگزار و با قهرمانی تیم ملایر به پایان رسید.

کیانی ادامه داد: در این دوره از مسابقات چهار تیم از شهرستان‌های همدان، ملایر و نهاوند شرکت کردند و برای کسب رتبه و مقام برتر این مسابقات در سالن سه هزار نفره الغدیر به مصاف هم رفتند، در پایان تیم ملایر با غلبه بر حریفان سرسخت هم استانی خود به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های نهاوند و همدان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ب


برگزاری همایش پیاده روی ۲۵ مرداد در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.