به منظور گرامیداشت روز خبرنگار؛

برنامه نشست خبری وزیر امورخارجه برگزار شد

برنامه نشست خبری وزیر امور خارجه با خبرنگاران برگزار شد.

برنامه نشست خبری وزیر امورخارجه آغاز شدبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه نشست خبری محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با خبرنگاران آغاز شد و در این برنامه قرار است ظریف در یک نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

موسوی سخنگوی وزارت خارجه، علی ربیعی سخنگوی دولت، خدادی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهور و حجت الاسلام دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات در این نشست حضور یافتند.

خدادی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در این نشست در رابطه با سابقه کاری ظریف و رسانه‌ای بودن وزیر خارجه سخنرانی کرد و ظریف را دوست خبرنگاران خواند.

همچنین علی ربیعی سخنگوی دولت گفت: در هیچ دوره‌ای مثل امروز رسانه‌ها و وزارت خارجه این چنین در سپر جهانی ندرخشیده بود و هیچ دوره‌ای اینگونه کاخ سفید علیه ما بسیج نشده بود.

او افزود: در هیچ دوره‌ای رئیس جمهوری مثل ترامپ بر قدرتمندان در ثروتمندترین کشور جهان حاکم نشده بود، امروز خاک ما تسخیر نشده، آنچه می‌خواهد تسخیر شود معیشت، زیست و کرامت انسانی است.

ربیعی گفت: هیچ دوره‌ای اینچنین افکار عمومی در داخل در معرض تناقض‌ها و منفعت‌های کوتاه مدت قرار نداشته است. امروز همه موجودیت ایران به تلاش‌های رسانه‌ای ما معطوف است، رسانه‌ها خط مقدم کشور هستند. اگر مرزی از ما فرو بریزد از میان قلم‌های ما فرو خواهد ریخت.

سخنگوی دولت تصریح کرد: امروز بیش از هر دوره دیگری امنیت ملی و تمامیت ارضی ما به فعالیت‌های رسانه‌ای مربوط است، خوشحالم بگویم که ظریف هم یک رسانه است، هم تولید محتوا می‌کند و هم منعکس می‌کند و هم بازتاب می‌گیرد؛ جلوی پارازیت‌های داخلی را در رسانه ملی بگیریم، برای آقای ظریف آرزوی موفقیت دارم. روز پنجشنبه که ظریف تحریم شد را روز دیپلماسی عمومی می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ظریف ، هیئت دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار