انتشار طراحی یک گوشی دیگر از اوپو با مکانیزم کشویی +تصاویر

تصاویر جدید یک طراحی دیگر از گوشی‌های اوپو که در دوربین سلفی آن از مکانیزم کشویی استفاده کرده در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای به ما می‌دهد.

انتشار طراحی یک گوشی دیگر از اوپو با مکانیزم کشویی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در فوریه گذشته، دومین شرکت تولیدکننده تلفن همراه در چین اعلام کرد که آینده محصولات خود را در ایالات متحده آمریکا می‌بیند. اوپو شرکتی است که از استراتژی مشابه هوآوی برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند و به همین دلیل نیز در فروش خود بسیار موفق بوده است. البته این شرکت هم اکنون بازار اروپا را در دستور کار خود دارد درضمن زمان خوبی به نظر نمی‌رسد که یک گوشی چینی دیگر که OnePlus نام ندارد به بازار آمریکا برسد.

طراحی منتشر شده از گوشی احتمالی اوپو

در همین حال یک طراحی جدید اوپو از سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) منتشر شده است. البته پیشتر خبرهایی در این باره منتشر شده بود اما هنوز تصاویر آن در جایی دیده نمی‌شود. نکته جالب این جاست که الگوی منتشر شده با طراحی اوپو Find X، گوشی هوشمندی که هم‌اکنون در بازار وجود دارد، متفاوت است. هم الگویی که به تازگی منتشر شده و هم Find X هر دو از مکانیزم کشویی در بخش دوربین خود استفاده می‌کنند.

انتشار طراحی یک گوشی دیگر از اوپو با مکانیزم کشویی +تصاویر

تفاوت‌ طراحی منتشر شده با گوشی Find X

تفاوتی که ما از آن پیشتر صحبت کردیم در محل قرارگیری دوربین اصلی دستگاه در این دو گوشی است. در گوشی اوپو Find X دوربین‌های اصلی دقیقا پشت دوربین سلفی قرار دارند و با مکانیزم کشویی بالا و پایین می‌رود. اما در الگویی که به تازگی منتشر شده است این دوربین به صورت عمودی در پشت گوشی، جایی که یک طراحی V شکل دارد، قرار گرفته است. در نتیجه بخش دوربین اصلی و دوربین سلفی (که روی مکانیزم کشویی است) از هم جدا می‌شوند و دوربین اصلی ثابت می‌ماند.


بیشتر بخوانید: شکست سامسونگ مقابل اوپو در زمینه تولید نمایشگر خمیده 


اپو قبل‌تر طراحی دیگری را نشان داده بود که در آن دوربین سلفی زیر صفحه نمایش قرار گرفته است که احتمالا در دستگاهی که سال آینده عرضه می‌شود، قرار خواهد گرفت. تمام این کارها برای افزایش اندازه صفحه نمایش قابل استفاده به وسیله کاربر است. در حال حاضر گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت ۱۰+، اوپو Find X، هوآوی P30 Pro و OnePlus 7 Pro به ترتیب دارای ۹۲.۵، ۸۷.۰۴، ۸۸.۵ و ۸۸.۴ درصد نمایشگر قابل استفاده هستند. این مقدار نسبت به دستگاه‌هایی که سال‌ها پیش ساخته می‌شد افزایش خوبی داشته است.

نکته جالب درباره روش‌های افزایش کارآمدی صفحه نمایش این گوشی‌ها این است هر کدام از سازنده‌ها روش جدیدی برای این کار پیدا کرده‌اند. بعضی از صفحه نمایش Infinity-O استفاده کرده و بعضی حفره درون نمایشگر را با ناچ جا‌به‌جا کردند. حتی بعضی مانند اوپو از تکنیک مخفی کردن دوربین زیر صفحه نمایش و مکانیزم کشویی استفاده می‌کنند. قرار نیست همه گوشی‌هایی که در آینده می‌بینیم دارای حاشیه‌های نازک باشند. برای مثال گوشی بعدی نسل پیکسل گوگل اصلا به سمت ترند نازک‌تر کردن حاشیه‌های دستگاه نرفته و طراحی قبلی خود را حفظ کرده است.

انتهای پیام/

طراحی گوشی جدید اوپو منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، اوپو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار