چین میزبان اساسیز کرید خواهد بود

بنابر اعلام مدیر شرکت یوبیسافت احتمالا نسخه بعدی سری اساسینز کرید در کشور چین روایت خواهد شد.

چین میزبان اساسیز کرید خواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سری Assassin’s Creed یکی از مجموعه‌های سبک اکشن است که هر نسخه از آن در کشور یا مکانی جدید روایت می‌شود که داستان نسخه‌های قبلی در آن مکان‌ها جریان نداشت. بدترین نسخه این مجموعه هم توانست وقایع تاریخی مخصوص به محل روایت داستان بازی را به درستی و دقت، برای گیمر بازسازی کند. حال باید دید که قرار است شرکت یوبیسافت در نسخه جدید مجموعه Assassin’s Creed گیمرها را وارد تاریخ کدام کشور کند و آیا باز هم می‌تواند واقع تاریخی آن کشور را به خوبی برای گیمر بازی سازی کند یا عنوان جدید این شرکت قرار است اولین نسخه پر از ایراد در بخش داستانی باشد.

به تازگی ایو گیلموت مدیر شرکت یوبیسافت، در گف‌وگو با یکی از کاربران در صفحه توییتر خود اعلام کرد هنوز برای نسخه بعدی Assassin’s Creed تصمیمات جدی گرفته نشده است و نمی‌توان روی این بازی نظر قطعی داد اما احتمالا این بازی در کشور چین روایت خواهد شد، چرا که این کشور دارای تاریخی کهن است و از طرفی هم تاکنون بازی Assassin’s Creed به طور کامل و جدی وارد این کشور نشده است.

چین میزبان اساسیز کرید خواهد بود

باتوجه به اعلام مدیر شرکت یوبیسافت هنوز این موضوع به صورت قطعی تایید نشده است و فعلا در حد ایده است، اما از آنجایی که چین دارای تاریخی بسیار طولانی است می‌تواند گفت به احتمال زیاد این بازی در چین روایت خواهد شد. نسخه دوم بازی Assassin’s Creed که Assassin’s Creed Chronicles نام داشت برای مدتی در کشور چین روایت می‌شد اما به عنوان بازی که به طور کامل برای این کشور ساخته شده باشد، شناخته نمی‌شد.


بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید بازی Control جزئیات جدیدی از حالت آنلاین را پرده برداری می‌کند


نسخه آینده بازی اساسینز که در سال آینده عرضه خواهد شد بنابر اعلام رسمی شرکت یوبیسافت قرار است در کشور اسکاندیناوی و در زمان وایکینگ‌ها روایت شود اما جزییات این عنوان هنوز توسط یوبیسافت اعلام نشده است و برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا زمان اعلام رسمی این شرکت صبر کرد.

انتهای پیام/

اساسینز کرید به چین می‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار