فرماندار قصرشیرین گفت : مرکز انتقال خون مستقر در این شهر تعطیل نمی شود و به فعالیت خود در منطقه ادامه می دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : مرکز انتقال خون قصرشیرین از گذشته دایر و فعال بوده و مردم شهرستان های همجوار نیز برای اهدای خون به این مرکز مراجعه کرده اند.

او گفت : با تلاش های صورت گرفته و رایزنی با استاندار کرمانشاه و پیگیری‌های نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی امروز مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه و تیم خونگیری در شهرستان قصرشیرین حضور پیدا کرد.

فرماندار قصرشیرین گفت: برای حفظ و امنیت خون اهدایی شهروندان باید ملزوماتی فراهم باشد که مورد تایید سازمان انتقال خون است از این رو با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته تلاش می کنیم این شرایط از جمله استقرار پزشک و شرایط لازم در مرکز انتقال خون مهیا شود و همچنین با توجه به موافقت استاندار کرمانشاه اعتباری از محل کمیته برنامه ریزی سال جاری برای تجهیز این مرکز اختصاص خواهد یافت.

تاتار افزود: هدف هر شهروند از اهدای خون، حفظ سلامتی خود و کمک به همنوعان است از این رو باید برای این کار شرایط مورد نظر سازمان انتقال خون هم فراهم شود.

او گفت: براساس اعلام مدیرکل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه تا فراهم شدن شرایط کامل، با توجه به نیاز شهرستان تیم خونگیری به صورت ماهیانه در قصرشیرین حضور پیدا می کند و نسبت به خونگیری اقدام خواهد کرد.

فرماندار قصرشیرین در ادامه گفت: باتوجه به بازگشایی مرز خسروی در سال جاری و تردد زوار عتبات عالیات از شهرستان تمهیداتی هم برای استقرار تیم سیارخونگیری در مرز فراهم خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

مرکز انتقال خون قصرشیرین از گذشته دایر و فعال بود

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.