کمک میلیاردی مازندرانی‌ها به نیازمندان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت:مردم استان در چهار ماهه امسال ۴۲ میلیارد تومان، به نیازمندان کمک کردند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مردم  استان در بخش‌های مختلف، مانند صدقات، اکرام ایتام و محسنین و زکات ،۴۲ میلیارد تومان در چهار ماهه امسال به نیازمندان کمک کردند.

او افزود: مشارکت مردم نیک اندیش استان در چهار ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸۴ درصد افزایش داشته است.

سعادت با بیان اینکه مردم استان هفت میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان در چهارماهه امسال صدقه پرداخت کردند، گفت: صدقات جمع آوری شده در زمینه‌های درمانی، معیشت، عمرانی، فرهنگی برای مددجویان و نیازمندان هزینه شده است.

او با اشاره به کمک‌های حامیان خیّر در بخش اکرام ایتام در چهار ماهه امسال گفت: ۲۵هزار و ۹۶۳ حامی نیکوکار در استان حمایت‌های مادی و معنوی ۶ هزار و ۷۹۲ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین را بر عهده دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: حامیان نیکوکار هفت میلیارد تومان در بخش‌های معیشتی، مسکن، تحصیلی به فرزندان معنوی خود در چهار ماهه امسال کمک کردند.

سعادت با بیان اینکه مردم  استان ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند افزود: بیشتر وجوهات و اجناس جمع آوری شده تحت عنوان زکات حمایتی برای مسکن، جهیزیه و معیشت نیازمندان هزینه شده است.

او با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردمی در سایر بخش‌ها مانند مراکز نیکوکاری و کمک به سیل زدگان، گفت: مازندرانی‌های نوعدوست ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در این بخش  در چهار ماهه امسال  به نیازمندان کمک کردند..

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با تقدیر از همراهی مازندرانی‌های نیکوکار به کمیته امداد افزود:مردم نیکوکار استان می‌توانند در تمامی سرفصل‌ها با شماره #۰۱۱*۸۸۷۷*از طریق تلفن همراه در ارائه کمک به نیازمندان مشارکت کنند.
انتهای پیام/س
 

کمک ۴۲ میلیارد تومانی مازندرانی‌ها به نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.