معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

۴۴ هزار پدر و مادر شهید تحت پوشش حق پرستاری جانبازان هستند

میرمرادی گفت: در حال حاضر از حدود ۱۵۰ هزار نفر از والدین شهدا، ۴۴ هزار نفر تحت پوشش حق پرستاری جانبازان هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور میر مرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در سال ۹۷ بودجه پیشنهادی ما حدود ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود و بخشی از آن در سازمان برنامه و بودجه تأیید شد که خروجی آن ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اعتبارات سال ۹۸ بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به حق پرستاری والدین شهدا، افزود: در حال حاضر از حدود ۱۵۰ هزار نفر از والدین شهدا، ۴۴ هزار نفر تحت پوشش حق پرستاری جانبازان هستند.

میرمرادی با بیان اینکه سرانه هر ماهه ما ۲۵۰ میلیارد تومان است که باید به بیمه پرداخت کنیم، گفت: با پیگیری‌های انجام شده، معوقات بیمه تا فروردین ماه امسال پرداخت شد، چراکه این معوقات از اردیبهشت ماه به دلیل عدم دریافت اعتبار پرداخت نشده بود.

او افزود: خوشبختانه طی دو روز گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت به بیمه دریافت کرده‌ایم.

میرمرادی با بیان اینکه وظیفه ما رایزنی با مجلس و استفاده از ظرفیت‌های قانونی است، تصریح کرد: طی جلسات اخیر قرار شد که حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسویه با بیمه دریافت کنیم که در حال حاضر ۱۵۰ میلیارد تومان آن را دریافت کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار