اختلاف ایرج عرب با عضو هیئت مدیره/ هاشمی استعفا می‌دهد؟

شنیده می‌شود مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه دچار اختلاف شده است.

اختلاف ایرج عرب با عضو هیئت مدیره/ هاشمی استعفا می‌دهد؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد هاشمی، مدیرعامل سابق سایپا که از اسفندماه سال گذشته به عضویت هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درآمد، در آستانه استعفا است و دیگر نمی‌خواهد در باشگاه پرسپولیس حضور داشته باشد.

شنیده می‌شود او  با ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس اختلاف دارد و در این باره بیان کرده، دیگر حاضر به شرکت در جلسات هیئت مدیره نیست.

هاشمی در ابتدا حضور فعالی در جلسات و برنامه‌های هیئت مدیره پرسپولیس داشت، اما در هفته‌های اخیر در جلسات هیئت مدیره شرکت نمی‌کرد و ابتدا دلیل آن بیماری مادرش عنوان شد، اما به جز آن، شنیده می‌شود اختلاف با عرب هم دلیل غیبت‌ها بوده است.

در این باره شایعاتی مبنی بر استعفای هاشمی از عضویت در هیئت مدیره پرسپولیس به گوش می‌رسد، اما مدیران باشگاه این شایعه را تائید یا تکذیب نکردند و به نظر می‌رسد تا چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

لازم به ذکر است، چندی پیش ایرج عرب، قدرت الله شمیرانی را به عنوان معاون مالی اداری باشگاه پرسپولیس منصوب کرد که همراه با حواشی زیادی بود و برخی‌ها بیان کردند که او قرار است مدیرعامل بعدی سرخپوشان باشد.

به هرحال اعضای هیئت مدیره پرسپولیس شامل ایرج عرب، جعفر کاشانی، علی رغبتی، سید مهرداد هاشمی و مهدی محمد نبی هستند که شنیده می‌شود هاشمی هم مانند رغبتی استعفا دهد.


بیشتر بخوانید:

مذاکرات پرسپولیسی‌ها با مهاجم فلامینگو برزیل

کالدرون: برای پست مهاجم ۳ گزینه داریم/ سیدجلال حسینی کاپیتان اول ماست/ از مردم، موسیقی و غذای ایران راضی هستم

حضور کالدرون در کمیته انضباطی پرسپولیس تکذیب شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از هیئت مدیره پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار