بیگدلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نحوه استخدام و بکارگیری افراد توسط دولت تعیین شد

سخنگوی کمیسیون قانون مدیریت خدمات کشوری از بررسی و تعیین نحوه استخدام و بکارگیری افراد توسط دولت در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

احمد بیگدلی سخنگوی کمیسیون قانون مدیریت خدمات کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست دیروز و امروز این کمیسیون گفت: لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری که بیش از این در جلسه علنی مجلس تصویب شده بود طی این دو جلسه بررسی و اصلاح شد.

وی افزود: دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری در ۲۶ اسفند سال ۹۷ در صحن علنی بررسی و با اصلاحات و الحاقات بعدی تصویب شد، اما به دلیل همزمانی با بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ نتوانستیم آن را به اتمام برسانیم.  

بیگدلی تصریح کرد: بعد از آن کمیسیونی مختص به بررسی دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری در سال جدید تشکیل شد و  ما طی این دو روز موضوع ساماندهی نحوه استخدام و بکارگیری افراد توسط دولت را بررسی و مشخص کردیم.

سخنگوی کمیسیون قانون مدیریت خدمات کشوری تاکید کرد: براین اساس مقرر شد، از این پس افراد تنها به صورت رسمی و از طریق آزمون در امور حاکمیتی به کار گرفته شوند، همچنین به کارگیری افراد در امور غیرحاکمیتی و تصدی‌گری هم از طریق آزمون و پیمانی انجام شود.

وی ادامه داد: به موجب این مصوبه هیچ نوع نیروی قراردادی دیگری نباید وجود داشته باشد، مگر در شرایط بسیار خاص و قرارداد‌های قطعی و معین سه ماهه، همچنین تمام نیرو‌های قراردادی موجود هم باید تعیین تکلیف شوند از این طریق که نیرو‌های قراردادی دارای ۱۰ سال سابقه کار و بیشتر از آن به صورت مستقیم، پیمانی شوند.  

بیگدلی اظهار کرد: نیرو‌های با سابقه کمتر از ۱۰ سال هم که حداقل یک بار توسط دولت با آن‌ها به صورت مستقیم یا غیرمستقیم قرارداد بسته شده باشد طی یک آزمون داخلی میان خود نیرو‌های قراردادی و در نظر گرفتن سابقه و تجربه به عنوان ضریب، تعیین تکلیف شوند و اینگونه بحث نیرو‌های قراردادی مشخص شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام می خواستم بگم دولت این همه پرستار شرکتی و قراردادی داره هنوز اونا را تعیین تکلیف نکرده باز می خواهد ازمون قراردادی برگزار کنه پس ما قراردادی ها تا کی باید قراردادی بمونیم که د حقوق ومزایای ما کمتر از طرحی ها هست/
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۰:۱۳ ۲۲ تير ۱۳۹۹
سلام و صلوات به روح پرفتوح شهدا و امام شهدا و عرض ادب خدمت محضر ولی امر مسلمین.
بنده و چندی از همکاران زحمت کش سازمان امور مالیاتی به عنوان سربازان اقتصادی در سازمان چند مدتی فعالیت میکنیم و با آزمون به صورت قراردادی استخدام شدیم در مورد وصعیت تبدیل به پیمانی هنوز کسی به ما چیزی نگفتن البته نمیدان که چیزی بگن چون برا بار اول در سازمان این چنین جذبی صورت گرفته با ازمون؛البته قراردادیای هستن ولی بدون آزمون امدند تفاوتی که بین ما قراردادیا و پیمانی در رابطه با انجام کار در ادارات میبینیم وجود ندارد ولی در رابطه با حقوق ناچیزی که در نظر گرفتن تمایز درابطه با میزان حقوق وجود دارد جای تامل دارد لذا از حضرات عالی که در راس امور قانون گذاری قرار دارند تقاضای ورود داریم تا این مسئله در ادارات امور مالیاتی حل و فصل بشود. اکثر ما از تحصیلات عالیه برخورداریم لذا برخورد با ما به این صورت انصاف نیست بنده خودم ارشد حسابداری دارم در ضمن از لحاظ امتیاز آزمون و گزینش بهتر از پیمانیا نباشیم کمتر هم نیستیم.
لذا پیشاپیش از حسن توجه‌تان تقدیر و تشکر داریم
و من الله توفیق
Germany
ایرانی
۲۲:۵۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
۱۸ سال شرکتی در بانک ملت هستم ، اون موقع که بانک ملت دولتی بود ما رو پیمانی نکردند (حتی آزمون هم برامون نذاشتند تا شرکت کنیم ) الان که دیگه خصوصی شده اصلا دیگه امیدی به پیمانی شدن و حتی برگزاری نداریم / ای داد بیداد ای داد بیداد
Iran (Islamic Republic of)
علی شمسی
۲۲:۴۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
من کارگر معدن زغالسنگ کرمان هستم که۱۴سال سابقه کاردارم مدت ۱۰سال است که برای شرکت زغالسنگ کرمان کارمیکنم که ماهیت دولتی دارد,ولی متاسفانه تا حالا قراردادیکساله باما میبندد ایا بعد از ۱۰سال باتوجه به اینکه کارما مستمر است,میتوان قرارداد داعم بست؟
Iran (Islamic Republic of)
علی فرهادی
۱۲:۰۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنام خدای یکتا...
خدایابه آبروی فرق شکافته امیرالمومنین امروز۲۳رمضان بازبان روزه ازشما آرزومیکنم بعداز۱۴سال است که قرادی هستم تبدیل وضعیت بشم بخدا همیشه حتی بیشترازنیروهای رسمی وپیمانی زحمت میکشیم اما حقوق ومزایامون نصف آنهاهم نمیشود همیشه پیش همسرم شرمنده ام که از پس خرج ومخارج برنمیام خدایاخودت کمکم کن
Iran (Islamic Republic of)
الهام عابدی
۱۰:۵۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
من در شرایط سخت کرونا در بخش عفونی شروع به فعالیت کردم الان که کرونا کم شده دیگه لازم نمیبینن از ما استفاده کنن و چون شرکتی هستیم ای کاش به جای بیگاری کشیدن ما رو هم در نظر بگیرن و یه سمتی بدن یا حداقل ثابت معرفی کنن
Iran (Islamic Republic of)
جمعی از فرهنگیان
۱۷:۵۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
چرا دولت و علی الخصوص وزارت آموزش و پرورش برای تبدیل وضعیت معلمان پیمانی طرح مهر آفرین به رسمی مساعدت نمی کند این چه عدالتی است که بعد از چهارده سال خدمت هنوز پیمانی باشیم ولی نیروهای دیگر از راه نرسیده به صورت رسمی آزمایشی استخدام می شوند
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۲۳:۴۴ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
مگه شما نیروهای رسمی همتون با آزمون اومدین . بیشترتون سهمیه دارین فکر نکنین مردم نمیفهمنن دم از سواد دیگه نزنید جان من .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
این اقای ناشناس کیه که تو تمام کامنت ها میاد و یه نظریه مذخرف میده
Iran (Islamic Republic of)
آ.ب
۰۱:۵۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
سلام من کاردانی بهداشت مبارزه متولد ۷۲ ولی دیگه کاری برای کاردان ها نیست اگه کسی خبری کاری داره ما رو هم خبر کنه ازتو خونه موندن خسته شدیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۳۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۸
سلام خدمت همه دوستان
من سال ۹۳تو یه ارگانی آزمون دادم و بعد ۴سال گفتن قبول شدی و بیا سر کار
رفتیم و شدیم شرکتی الان نزدیکه یک ساله شرکتی هستیم و همه همکاران شرکتی خبر دارن که چقدر میگیریم و غیره...
سوال بنده اینه آیا این طرح اگه رای بیاره شامل حال امثال منم میشه که یک ساله سر کارم و قراردادی بشم؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
اون عزیزی که میگه من‌نخبه هستم پس چرا تا حالا بیکار مونده و آزمون‌قبول نشده‌‌اگه خدا‌بخواهد‌کاری انجام بشه حتما میشه اگرهم‌ حکمت نباشه ‌‌‌‌‌‌کار انجام نمیشه حتی اگه تمام شرایطش هم جور باشه پس خدا خودش‌هوای‌بنده‌هاشو‌داره
Iran (Islamic Republic of)
نا شتاس
۱۱:۱۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
شما که بیکاری همش به کارکنان قراردادی حمله میکنی چرا نمیری ادارات که خیلی از کارکنان رسمی با امتیاز اومدند
Iran (Islamic Republic of)
افشاري
۰۸:۰۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
نيروهاي تامين اجتماعي رشت همه بچه كم سنو سال بي اعصاب واقعا من جاي سوال برام واقعا خدايي اينا با آزمون اومدن؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۵:۰۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
من سعی میکنم در یک کار رده بالا و پر مسعولیت با حقوق عالی استخدام شم کار با ثبات و همیشگی.کاری که به فرداش بی امید باشی کار نیست.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
خدا کنه هر کی حسودی ما شرکتی را می کنه به روز ما شرکتیها بشینه.خدا کنه شرکتی بشه تا درد ما را احساس کنه. خدا خودت میدونی ما تو این مملکت سهم داریم و چقد باید تحقیر بشیم با این حقوق کم هم از طرف اداره و هو شرمندگی خانواده.ما دردمندیم لطفا ما را درک کنید.ممنونم
United Arab Emirates
کارمند مظلوم پست
۰۸:۱۰ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
نمی دانم چرا اینقدر در سیستم اداری ایران باید ظلم و اجحاف باشد
کارمندای که غیرقانونی و بدون آزمون و با سفارش و رانت استخدام شده و به واسطه رانت و پارتی ریاست را به ناحق تصاحب کرده و در نمره ارزشیابی استفاده از فناوری های جدید و cdl d یک دهم اطلاعات کارمندی که قانونی و با آزمون استخدام شده ندارد چطور به خود اجازه می دهد نمره کامل را برای کارمندی که اطلاعاتش در این مورد از ارزشیابی کننده بیشتر است ندهد ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
این خنده دار نیست ؟؟؟!!!
Germany
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
بنده در تامین اجتماعی کار میکنم و شرکتی هستم با آزمون ۹۴
خلاصه اکثرنیروهای رسمی های ما با آزمون نیستند و با امتیاز اومدن توجه اونایی که میگین شرکتی ها با پارتی اومدند بار علمی هم ندارند .
* به قول مولانا امتیاز است امتیاز است امتیاز *
میتونم اثبات کنم براتون چهار سال پیش نیروهای خدماتی گرفتن با آزمون تخصصی بیمه ای همه لیسانس به بالا قبول شدند ولی متاسفانه حجمی اند و با کسایی کار میکنند که بی سواد و رسمی اند و به چشم اونا دیده میشن.
چی می گین شماها علم ندارین صحبت نکنین
United Arab Emirates
کارمند پست
۰۷:۳۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
90 درصد کارمندان رسمی با آزمون استخدامی فراگیر جذب شده اند و 95 درصد و حتی بالاتر از آنهم نیروهای پیمانی ، قراردادی و شرکت بی آزمون و با رانت اومدند
قبول ندارید از شما و سایت باشگاه خبرنگاران می خوایم با هر روشی که شده به معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری مراجعه کنید آمار کارمندان رسمی ، پیمانی ، قراردادی و شرکتی را که با آزمون فراگیر (عمومی ) جذب شده اند منتشر کنید
تا معلوم شود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
من حدود 20 سال تو سازمان هستم حدود 45 نفر پيماني داشتيم كه هيچكدوم با آزمون نبودند طي اين سالها با بخشنامه و دستورالعمل رسمي شدن .فقط هر 2 سال يه نفر با آزمون وارد شد كلا تو اين چند سال تو سازمان ما 7 نفر با آزمون وارد شدن . تو خود حديث مفصل بخوان از اين ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بسمه تعالی
باسلام خدمت همه عزیزانی که اظهار نظر نموده اند چه یکجانبه و چه ...
لطفاً مد نظر داشته باشین که همه کارکنان قراردادی با پارتی سرکار نیستن ، در بسیاری جاها به تخصصشون نیاز بوده و با مصوبات دولت و بنا بر بخشنامه ها، ادارات نیروی قراردادی جذب کرده اند، کارکنانی که حداقل با مدارک لیسانس تخصصی و بعضی مواقع فوق لیسانس و بنا بر ضرورت بکارگیری شده اند گناهی ندارند.
در ضمن چرا افرادی که نظر منفی داده اند در دولت های قبلی به تبدیل وضعیت ها اعتراض نمی کردند؟ در دولت های قبل نیز خیلی بیشتر از این دست اتفاقات افتاده است!!!!!
با این اعتراضات حق افرادی که 10 -20 سال بصورت تخصصی زحمت می کشند نادیده گرفته میشود! و این همه تجربه کاری آنها هم نادیده گرفته می شود که ظلم بزرگی است!
امکان رقابت فردی هم که 20 سال قبل با نیاز اداره بکارگیری شده با فردی که امروز فارغ التحصیل می شود هم وجود ندارد،این موضوع حق این کارکنان را ضایع می کند! در ضمن قابل توجه آنهایی که گفته اند پست ها پر می شود ، اینگونه نیست چون کارکنان قراردادی براساس مصوبه دولت و مجلس هرکدام همین الآن هم در پستی مشغول بکار هستند!!!!
به نظر بنده اگر این اتفاق نیفتد ظلم بزرگی در حق این کارکنان است !!!! چون در جاهای دیگر ... مانند وزارت آموزش پرورش همه ساله تبدیل وضعیت های چند هزار نفری اتفاق می افتد، چرا به آنها اعتراض نمی کنید؟
از همه نمایندگان محترم مجلس عاجزانه تقاضا داریم تلاش حداکثری خودشان را برای تصویب این موضوع و برچیدن تبعیض و بی عدالتی انجام دهند و از زحماتشان تشکر و قدردانی می نماییم و این مصوبه در نظر گرفتن مشکلات کل کارکنان ، خانواده های آنان و افراد جامعه که قشر عظیمی هم هستند می باشد. از اعضای محترم هیات دولت نیز خواهشمندیم با در نظر گرفتن خداوند و مشکلات این قشر عظیم قدم های مثبتی در جهت به نتیجه رسیدن این پیشنهاد و اتمام بلاتکلیفی آنان انجام دهند. چرا که با رفع استرس و............ بهتر به انجام خدمات رسانی به مردم عزیز و محترم ادامه خواهند داد.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۰۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
یه عده فکر میکنند ما که شرکتی هستیم با پارتی رفتیم سرکار نه آقای عزیز یه کم فکرتو درست کن، یه سازمانی اعلام نیاز کرد و من ثبت نام کردم و یک آزمون درون سازمانی دادم تا بین چندین نفر قبول بشم و برم سر کار و الان که به حسابن سرکارم و ۷ سال سابقه کار دارم ۸ ماه حقوق من عقب افتاده حقوقی که به دومیلیون نمیرسه.پس آنقدر توهین نکنید به ما نیروهای شرکتی تنها دلخوشیمون اینه که شاید روزی برسه که ما هم آدم حساب بشیم و حقوق مون رو به موقع بدن که شرمنده زن و بچه مون نشیم فکر نکنید ما پارتی داشتیم ما بدبخت بیچاره ها عمرمون رو گذاشتیم جوونیمون رو گذاشتیم و الان هم همه مستاجر هستیم و خیلی از ماها حتی یه ماشین نداریم ، ای خدا کیه که بفهمه...
Iran (Islamic Republic of)
جمیل
۲۰:۲۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
بنام خدا آقایانی که همش دم ازآزمون می زنین مگه قرادادیها همین طوری استخدام کردن بجز معدودی افرا دمن با سه فرزند ۱۷ سال است درسازمان دولتی کارمیکنم اگرتوانایی نداشتیم ویا نیازنبود چرا ما راتواین مدت بکارگرفتندمیگفتندآقا فقط با ازنون واقعا بی انصافی این حرفا قراردا یها هم حق زندگی دا رند ادارات که بی دروپیکرنیست قرادادیکساله است اگه واقعا کارایی نداشت درمتن قرادادهم اومده قردا ملغی نی شد حتما کارایی وتوانایی وتخصص داره که نگهش داشتن امیدوارم بی عدالتی بکلی ازاین سرزمین رخت بربکنه همه حق استفاده ازمزایای دولتی دارندلطفا سنگ اندازی نکنین ۱۷سال است که باحقوق ناچیززندگی می گدرونیم امیدوارم تصویب بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
شما حق نخبگان را ضایع کرده اید و از نظر بار علمی بسیار ضعیف هستید
Iran (Islamic Republic of)
دانشمند
۰۹:۵۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
قابل توجه کساییکه از تصویب و ارایه این نظریه کمسیون ناراحت هستن، اولا اینا فعلا حرفه بعید میدانم عملیاتی بشه دوما توکه ادعای بارعلمیت میاد چرااینقد سطحی نگر و بی سند حرف میزنی؟؟؟ وقتی تویک بخش شغلی چارتهاش حذف میشه و به بخش خصوصی واگذار میشه خوب طبیعیه ازمون استخدامی سراسری براش درنظر نمیگیروازمون جذب نیروی شرکتی داخلیه،بعدشم اون نیرو شرکتی که داره باید یک سوم یک رسمی کار میکنه یعنی ی ادم قانع و کارکنی هستش نه الاف و بیخود، توام اگ باازمون امدی وقبول شدی تقی به توقی خورده والا علامه دهر که نیستی همین الان ازت جدول ضربو بپرسن رد میشی،کم پارتی پارتی کنید کم دم از عدالت بزنید یکم منطقی و بلند نظر باشین
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۱:۵۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
ای داد وبیداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
با سلام
خدمت دست اندرکاران باشگاه خبرنگاران جوان لطفا در مورد چنین مصوباتی که همه مردم مربوط میشه
اگر ناعادلانه باشد ضرر آن بع مردم و مملکت بر می گردد، علاوه بر اعلام خبر یک نظر سنجی را در انتهای خبر قرار دهید تا درصد موافقان و مخالفان آن به نظر و استماع وضع کنندگان برسد و شفافیت جلو مصوبات غیر عادلانه را سد کند که این هم به سود مردم است و هم مملکت
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۲:۲۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
ایناهمش حرفه باید تو صحن علنی رای بیاره که بخاطرانتخابات احتمال تصویب داره مگه انیکنه شورای نگهبان ایراد بگیره بخاطر بارمالی.. ولی اگه قانون بشه کارتمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
شورای نگهبان باید از حقوق مردم نگهبانی و پاسداری کنه تا اینگونه قوانین ضد عدالت و مشروعیت بخشنده به بی عدالتی و پارتی بازی تصویب نشند
قانون باید فرصت برابر را برای مردم ایجاد کنه نه رانت را برای یک سری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
این قانون که مغایر عدالت و برابری است و فقط به درد پارتی دارها می خورد باید توسط شورای نگهبان رد شود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۱۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
دوستان عزیز قراردادی هایی در سیستم اداری کار میکنند که نیروهای رسمی از این قراردادی ها کار یاد می گیرند پس حقشونه استخدام بشن حتی همون ها که با پارتی اومدن تو این چند سال بیکار نبودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
اگه قراردادی ها اینقدر دانشمند بودند و هستند که به رسمی ها کار یاد بدند
چرا تو آزمونهای استخدامی قبول نشدند ؟؟؟!!!!
و به پارتی برای استخدام متوسل شدند
United States of America
Hamid
۱۶:۱۸ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
دوستان توجه کنید .این مصوبه کمیسیونه و باید در صحن مجلس رای بیاره و بعد از رای آوردن مطمعنا در شورای محترم نگهبان به خاطر داشتن بار مالی رد خواهد شد .واین رد شدن کی هست .بله بعد از انتخابات مجلس . نمایندگان محترم هم تو بوق کرنا می کنند که ما داریم براتون کار می کنیم .ماهم در صف رای ایستاده ایم و کاری هم اصلا انجام نشده .باشد تا رستگار شویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
سلام
کارمند اداره ثبت هستم با 16 سال سابقه هنوز استخدام نشده ام البته همکارانی هم هستند که تا 20سال هم سابقه دارندولی هنوز قراردادی هستند از بقیه بیشتر کار می کنیم و لی کمتر حقوق و مزایا دریافت میکنیم انشالله که این قانون تصویب شود و تبعیض در ادارات از بین برود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
می دونی تبعیض اصلی کجاست ؟؟؟|!!!!
تبعیض اصلی استخدام شما فرد پارتی دار هست که اصلا نباید استخدام می شدی
حال شما که با پارتی اومدی کلی هم طلبکاری؟؟؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
تا حکم کارگزینی رو در دست نداشته باشیم باورنمیکنم
Netherlands
saman
۲۱:۵۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
از امور اداری سازمان پیگیر این مصوبه شدیم گفتند یا باید مصوبه دولت باشه یا مصوبه مجلس و این داستان هیچ اعتباری نداره.
اینجوریه واقعا؟
Iran (Islamic Republic of)
ارمین
۱۷:۳۰ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
حرف تاعمل فاصله زیاده
Iran (Islamic Republic of)
محسن میرزایی
۱۳:۲۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
با سلام. خسته شدیم تا کی وعده.امسال نشد سال دیگه برج 3 نشد برج 6
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
عالی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
اصولا کارمند قراردادی و شرکتی نوعی سادگی است
Sweden
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
سلام.آقا یا خانمی که میگید استخدام ماده 28 در آموزش و پرورش ظلم بزرگیه.کسی که از بهترین دانشگاههای کشور و با مدرک ارشد و دکترا با آزمون استاندارد و دوره یکساله معلم میشه ظلمه یا کسی که بخاطر چند سال سابقه حق التدریسی اونم با پارتی و با مدرک غیرمرتبط استخدام میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
سرور بدری
۰۱:۵۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
30 سال کاذ با حقوق ناجیز خودم دذشهرداری شهربابک کارگر رسمی حال بازنشسته شوهرم 27 سال دراتش نشانی استخدام حال فرزندم مهندس معماری و دانشجوی ایمنی صنعت نزدیکبه 6 سال بیکار می باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
برادر من هم کارشناس ارشد مهندسی معدن ازدانشگاه امیرکبیربا رتبه 9کشوری ولی هرکجا مراجعه میکندازاو سابقه میخواهند آ خه کسی که تازه فارغ التحصیل شده از کجا سابقه بیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
آقای رئیسی اینجا پارتی را باید شکست تا عدالت برقرار شود
Iran (Islamic Republic of)
توكلي
۲۳:۳۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
يعني واقعا ميشه ما قراردادي ها پيماني يا استخدام بشيم.ده سال بعنوان شركتي كاركرديم ده سالم هست قرارداد موقت كارگري با حداقل حقوق اداره كار رو ميگيريم نه كارگر حساب ميشيم نه كارمند براي ما مهم نيست اسمش چيه پيماني هست قراردادي هست استخدامي هست مهم اينه كه مني كه از صبح تا عصر دارم كار ميكنم با كارمند كنار دستيم كه صبح مياد ظهر ميره نصف منم كار نميكنه حداقل حقوقمون برابر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
تکلیف نیروهای شرکتی علوم پزشکی کی مشخص میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
فوق لیسانس
۲۳:۱۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
البته سوابق تحصیلی در مقاطع ارشد با دیپلم بایستی زیر و بالای 10 سال محاسبه بشه
مثلا 10 سال دیپلم بشه رسمی ، و 9 سال فوق لیسانس بمونه قراردادی
باید سوابق تحصیلی در قانون اعمال بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
چرا باید تبدیل وضعیت شوند این پارتی دارها ؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
به داد نیروهای شرکتی بیمارستان شهید رجایی گچساران برسید
Iran (Islamic Republic of)
مجید عباسی
۲۲:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام.متاسفانه دوستان فکر میکنن که همه قراردادیها با پارتی رفتن. برادر عزیز من ارشد نقشه برداری دارم و حدود ۷سال شرکتی بودم با کمترین حقوق بعدش با هزار منت شدیم قراردادی ۹سال قراردادی, الان ۴۳ سال سن دارم با ۱۶سال سابقه بعدش تازه میخوان پیمانی کنن. اره حق با شماس متاسفانه همراه امسال ماهها یه سری هم باپارتی وارد میشن.این تقصیر کیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
کدام آزمون استخدامی شرکت کردی ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
بفرما ؟؟؟؟؟؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۲۲:۳۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
هر گونه تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی تضییع حق نیروهای بیکار هست. چون اگر پست های بلا تصدی پر شوند سازمان های دولتی دیگر اقدام به نشر آگهی آزمون استخدامی نمی کنند . و نیرو های بیکار فعلی نباید امید به استخدام دستگاه های دولتی داشته باشند. این نیروهای قراردادی افراد پارتی دار دیروز بودتد اینها باید با شرایط عادلانه امتحان و مسابقه بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
Mohammd
۲۱:۳۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
تکلیف نیروهای شرکتی چی میشه؟هرچند نمیشه به هیچ حرف و قول شما دل خوش بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
تبدیل وضعیت رانت خواران یعنی مشروعیت بخشیدن به سفارش و رانت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
تبدیل وضعیت یعنی خیانت در حق نخبگانی که پارتی نداشته اند و اخراج رانت خواران یعنی احقاق حق مظلومان بدون پارتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
کسانی که بدون آموزن استخدام شده اند و حق ما رسمی ها را که با آزمون استخدام شده ایم ضایع کرده اند و سمت مدیریت و مدیرکلی را بدون داشتن استحقاق اشغال نموده اند چی چرا اینها برکنار نمی شدند ؟؟؟؟؟!!!!! چون پارتی دارند و فلان نماینده آنها را سفارش نموده ؟؟؟؟!!!!
به نظر من درست اینه که افرادی که با رانت یا موروثی استخدام شده اند ، اخراج شوند تا حق دیگران که ضایع شده احقاق گردد
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۲۰:۴۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام . به نظر من فقط ۱۰ سال سابقه کار در تبدیل وضعیت نیروی قرار دادی ملاک نباشه . باید براساس سطح تحصیلات سابقه کار متفاوت در نظر گرفته بشه . مثلا برای لیسانس ۱۰ سال سابقه کار برای فوق لیسانس ۸ سال و برای دکترا ۵ سال سابقه کار در نظر گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
استخدام موروثی ، سفارشی و رانتی باید تمام شود و آنهایی که با بندهای مذکور استخدام شده اند باید اخراج شوند
Japan
ناشناس
۰۲:۵۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
گل گفتی.استخدام موروثی رو خوب اومدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
افرادی که با پارتی و رانت استخدام شده اند باید اخراج شوند
بی عدالتی باید پایان یابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام و درود بر آقای بیگدلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
چرا سلام
چون به استخدام غیر قانونی شما مشروعیت می بخشند
تبعیض و اجحاف و ندیدن اکثریت قاطع مردم و فدا کردن برای افرادی پارتی دار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
چرا چون استخدام غیر قانونی شما پارتی دارها را قانونی می کنند
اف بی تبعیض و اجحاف و اف بر کسانی که به بی عدالتی مشروعیت می بخشند
Iran (Islamic Republic of)
عسکری
۱۵:۱۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
فعلا ارگانها فقط از متقاضیان کار رزومه میخوان و این یعنی پارتی در آزمون در شرکت نفت و شهرداری قبول شدند فقط قبولی رو منوط کردند به بومی گزینی اونم واسه استان هایی که بیشترین صنعت رو داشتند معلومه بنده که توی یه استان محروم زندگی می کنم و از صنعت بی بهره س برای من کار نیست چون بومی نیستم رشته م فتیه و توی بهترین دانشگاه های دولتی مهندسی خوندن این آقایان کجای کارن توی این کشور فقط حرفه و عمل نیست درست بشو هم نیست و اگر پول داشتم از اینجا می رفتم متاسفانه پولی ندارم و فعلا کارگری می کنم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۵۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
لطفا موضوع تبدیل وضعیت شرکتهای توزیع برق را هم تعیبن تکلیف کنید چون کلی نیرو از بدنه شرکتها خارج شده اما هیچ نیرویی جذب نشده اند و مطمئنا در سالهای آینده این شرکتها با چالش انتخاب مدیر و مسئول مواجه خواهند شد و روز بروز تضعیف خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
خدايا شکرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
فقط بند پ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
توکل بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
فعلا همه چيز شده پارتي بازي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
مرگ بر پارتی باز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
خير باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
چه خیر باشه دارند استخدامهای غیر قانونی و سفارشی خودشون را قانونی می کنند
این یعنی ظلم به بی پارتی ها
Iran (Islamic Republic of)
حسین گمنام
۱۴:۳۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
صدا و سیما را دریابید، بعد از 13 سال ارزوی همون قراردادی شدن هم داریم
Iran (Islamic Republic of)
خ نسرین شایسته یگدلی هستم
۱۴:۲۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
این همش چرت پرته چون جندین سال بچه من لیسانس مهندسی صنایع داره اچند جا امتحان هم داده تو پترو شیمی آمزش پروش وبانکها اما هیچ خبری از اسنخدام نیست حتی خبری نمیدهن که چی شده فقط مبگن فامیاهای خودشون گرفتن پس ما که کیی جز خدا رو نداریم چکار کنیم پس هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
دیوان عدالت قانونا و شرعا باید به صورت شفاف و بدون ابهام به شما پاسخ دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
آزمون داخلی یعنی چه؟ من میخوام بدونم این کسانی که به صورت قراردادی رفتن توی اداره کار می کنن چه جوری رفتن که ماها نتونستیم بریم و الان هم می خوان آزمون داخلی بدن تا رسمی بشن؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!این کجای عدالت اگه قرار آزمونی برگزار بشه باید همه بتونن شرکت کنن. تجربه دارن که دارن حقوقش هم گرفتن اینا برن سر کار اون وقت یکی مثل من که حتی یک ماه هم هیچ جا نتونستم کار پیدا کنم باز بشینم توی خونه و حرف این و اون رو بشنوم. شما حق چنین کاری رو ندارین و نخواهید داشت چون دیوان عدالت اداری نمیذاره همونطور که استخدامی درونی شهرداری رو لغو کرد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۵۸ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
من از سال 86 به عنوان ناظر شرکتی چای فعالیت میکنم سازمان مربوطه از سال 86 فراخوان عمومی داد و تعدادی ناظر جذب نمود بیشتر از 600 نفر ، به علت فصلی بودن کار بسیاری همان سال ها خارج شدند الان حدود 14 ساله با همین حقوق شرکتی و کارهای دیگر زندگیم رو میچرخونم چند آزمون استخدامی هم دادم دو تاش از جمله آموزش و پرورش رو توی مصاحبه رد شدم همه پارتی ندارند مطمئن باشید اونی که پارتی داشت الان بیست سال شرکتی نبود.
-
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
استفاده از نیروهای ماده 28 در آموزش و پرورش خیانت بزرگ به نظام تعلیم و تربیت، خانواده ها و دانش آموزان بی گناه است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
استفاده از حق التدریس هایی که با استفاده از پارتی بازی وارد آموزش پرورش شدند و به علت عدم توانایی حتی از قبول شدن در آزمون استخدامی عاجز هستند باید متوقف و اخراج شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
همه جا فقط پارتی میخواد وسلام
Poland
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
تکلیف کسانی که تو ادارات به عنوان حق التدریس کار می کنند چیه
Iran (Islamic Republic of)
Mahmoud
۱۲:۰۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
من که از سال ۸۳ قرارداد خرید خدمت هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
قراردادی که با پارتی جذب شده اند باید اخراج شوند
Iran (Islamic Republic of)
بهزادکاظمی
۱۲:۰۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
17 سال ایران خودرو کار میکنم . فقط پیمانکار عوض میشه . حقوق حداقل میدن . ادم یاد دوران مصر باستان میفته برده داری نوین شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
همان اخراج بشید بهتر جان مال مردم توسط شماها به بازی گرفته شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
مطمنا همون قراردادی ها با شرایط خاص و پارتی دار استخدام میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
من 13 سال است با شرکت پست بصورت پیمانی کار می کنم با کارمزد یا همان حق السهم دریافت کرده ام آیا شامل حال ما هم میشود لطفا پیمانکاران شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران را هم بررسی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
آرزو برجوانان عیب نیست بیگدلی جان 10سال قراردادهیئت وزیرانم وحداقل پنج ساله دنبال اینم که گروهم روحداقل ببرید بالا این کاررونمی کنند حالا شمامیگیدرسمی میشیم.من که باورندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
شرایط استخدام فقط پارتي ميخاد والسلام
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۰:۴۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام طرح جایگزین فرزند بازنشستگان الان بخشنامه اش موحود هست یا کلا لغو شده پدر بنده به صورت رسمی مشغول کار بودند که بعد از بازنشسته شدند هرچی اقدام کردیم به نتیجه نرسیدیم و موندیم الان کجا پیگیر بشیم،آخه صفر تا صد اداره را کارکنان قدیمی انجام دادند الان همه چیزشان شده پارتی لطفا هرکسی که میتونه راهنمایی کنه با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
استخدام فرزند بازنشسته و پارتی دار یعنی ظلم به افراد بی پارتی که فرصت استخدام را از دست داده اند و یعنی ظلم به ما رسمی ها که این پارتی دارها که بدون آزمون جذب شده اند پست های متعلق به کارمندان رسمی را اشغال کرده اند و مدیر و مدیرکل شده اند
و تبدیل وضعیت آنها ظلم مضاعف است و باید جلو این فساد گرفته شود و از تبدیل وضعیت جلوگیری به عمل آید
نماینده یعنی وکیل تمام مردم یعنی احقاق کننده حقوق حقه هر فرد نه نماینده رانت خواران
Iran (Islamic Republic of)
گلاره
۱۰:۲۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
این موضوع شامل نیروهای شرکتی هم میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
برای قراردادی ها هم تصمیم درستی نیست چرا که این تصمیم یعنی قانونی شدن بی عدالتی ، نابود شدن فرصت برابر برای هر ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
ب نیروهای شرکتی علوم پزشکی ایرانشهر رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
باید همه ارگانهای دولتی مثل آموزش و پرورش نیروهایش بعد از 5سال خدمت خود بخود تبدیل وضعیت میشوند ما نیروی بهداشتیم داریم بازنشسته میشیم هنوز قراردادی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۰:۰۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
من دارم بازنشسته میشم
Romania
فراهان
۰۹:۵۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
با سلام یعنی اگر چنین اتفاقی را رقم بزنید دعای میلیونها نفر پشت سرتون است تا قیامت، خواهش میکنم اجرایی اش کنید یک بار برای همیشه این دهه شصتی ها را نجات دهید و اینکه خواهشن تمام مطالبم را بگذارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
فقط پارتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
۱۷ساله در شرکت نفت کار میکنیم هنوز تعیین تکلیف نشدیم و بصورت پیمانکاری در سخترین جا کار میکنیم.لطفا پیگیری بفرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام ما که نیروی شرکتی هستیم تکلیفمون چی میشه شامل بند نیروی غیر مستقیم نمیشه ممنونم پاسخ ما رو واضح بیان کنین متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
علی نجفی نیا
۰۸:۴۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
خواهشا مجلس قانون تصویب نکند چون آقا ی نوبخت خودش بلد است چکار کند هر جا روزنه و راه فرار پیدا کند اجرا می کند جای تعجب است مجلس قوانینی تصویب می کند که دولت تفسیر به رای می کند مثلا افزایش حقوق کارکنان دولت مگر در مجلس حقوق و فقه و منطق خوانده ندارد
Iran (Islamic Republic of)
F.n
۰۸:۳۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
منظور از قراردادغیر مستقیم چیه. ینی کسانی که از مراکز خصوصی زیرنظر دولت قرارداد دارند هم‌شامل میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
فکر کنم منظورشون قراردادهای با پیمانکار هستش که با اداره ها کار میکردند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۲۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
بهترین جوک هفته رو از شما آقای بیگدلی شنیدیم خیلی خنده دارو بامزه بود خدا سایه شما رو کم نکنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۱۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
لطفا به نیروهای شرکتی شرکت آب و فاضلاب هم رسیدگی کنید که تعیین تکلیف بشوند
Iran (Islamic Republic of)
ریما
۰۸:۱۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
خدا خیرتون بده محکم پشت این قظیه وایستید که تکلیف ما قراردادیها بعد از ۱۵ سال روش بشه خدا خوشش نمیاد ما همینطوری سرگردان باشیم بعد از این همه سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
کی اجرایی می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
یک سال بعدازبازنشستگی شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
اصلا اجرایی شدن این یعنی ظلم آشکار یعنی قواله کردن کشور برای پارتی دارها
ابتدا استخدام غیر قانونی آنها
سپس مشروعیت بخشیدن به استخدام غیر قانونی آنها
بعد فراهم کردن زمینه برای تصاحب پست های کلیدی برای آنها
سر آخر انتصاب آنها در مشاغل کلید
افرادی که حتی استحقاق استخدام را هم نداشته اند و در یکی رقابت سالم سالها پشت در استخدام می ماندند و حتی استخدام هم نمی شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
نیرو های مدارس غیر انتفاعی باید بی نقص باشن هرروز باز آموزی داشته باشن تا امنیت شغلی داشته باشن با حقوق بسیار ناچیز و حتی گاهی بدون بیمه کار میکنن از خیلی معلمان رسمی و دولتی تعهد کاری بیشتری دارند اما هیچ امیدی به استخدام یا لا اقل بررسی وضعیت حقوق و .... ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
تا عمل کلی راهه داش
Iran (Islamic Republic of)
حصاری
۰۷:۲۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
15سال سابقه کار هنوز بلاتکلیفیم و لی اقازاده و عزیز دردونه های همشون یا رسمی یا پیمانی اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
اصلا قراردادیها و پیمانی هایی که بدون آزمون استخدامی فراگیر جذب شده اند باید اخراج شوند نه تبدیل وضعیت
که اخراج آنها کاملا با عدالت تطابق دارد نه تبدیل وضعیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
پس ما کارگرهای پیمانکاری که نه حقوق درست داریم نه کار درست چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
آمريكا ٤ برابر ما جمعيت داره يه ميليونم كارمند نداره اونوخ ما سه ميليون كارمند داريم
معلوم ميشه اينا كارمند نيسن بلكه كارتراش اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
شما تا حالا قدمی برا مردم بر نداشته و نخواهید داشت
Iran (Islamic Republic of)
جوان ایرانی
۰۱:۵۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
این قانون اگه واقعا (---واقعا---) در همه شرکت ها و سازمان ها اجرا بشه عالی هستش
خودم تو شرکت نیروی قراردادی بودم ، بعضا مشاهده می شد شخصی با آشنا بازی تو شرکت بود و وقتشو با اینستا و فضای مجازی پر می کرد
و حقوقش هم می گرفت و کسی نبود بهش بگه شما الان دارین چیکار می کنی
و موقعی هم حرف از تعدیل می شد ما رو که کلی زحمت می کشیدیم می نداختن بیرون ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
شما هم استخدامت رانتی و بدون آزمون بوده باید همه شماها اخراج بشید تا عدالت برقرار شود و حق به حقدار برسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
معلومه دیگه اول افا زاده ها بعد فامیلاشون و اشنایانشون همیشه همینطور بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
کارمندانی که بدون آزمون استخدام شده اند باید همگی اخراج شوند و به همه برای استخدام فرصت برابر دهند ایران مال تمام ایرانیان است نه رانت خواران و سفارش شدگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
خوب فکو فامیلاتونو با کمترین سواد علمی به دولت تحمیل کردیدو باسوادای بی کس بیرون بیکار موندن !!!
Iran (Islamic Republic of)
محسن محمودی مهر
۰۰:۳۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
برای آموزش و پرورش باید قانون خاص نوشت ، خیلی دور از عقل و خرد است در جامعه ای بجای تشویق معلمان و دادن امتیاز برای بروز رسانی ، موانع تحصیلی ایجاد کرد ، جالب است بین این همه مسئول و نماینده صدای یک نفر باسواد در نمی آید وجلوی خسارت به آیندگان و فرزندان ایران گرفته نمیشود ، متاسفم جایگاه علم در کشور ما این گونه است ،متأسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
خوب حالا کی؟ ده سال و زیر ده سال خدمت قراردادیها کی تکلیفشون مشخص میشه؟ خیلی خوبه که اینا همشون در حد حرف نمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
حتما سازمان بنادر که زیر مجموعه وزارت راه است بازم مقاومت میکنه و زیر بار نمیره
۱۲
آخرین اخبار