تجلیل از برترین‌های طرح دادرس اسلام آباد غرب

طی مراسمی در جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب از تیم‌های برتر خواهر و برادر مسابقات مرحله استانی تیم دادرس (دانش آموز دوره دیده روز‌های سخت) تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین مرعشی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش اسلام آباد غرب ضمن قدردانی از عوامل اجرایی مسابقات در مراحل شهرستانی و استانی گفت : با توجه به اهمیت امداد و کمک‌های مورد نیاز به خود امداد در شرایط بحران وفرهنگ آموزش و یاد گیری کمک‌های اولیه این سری مسابقات اجرا می‌گردد تا بتوانیم در روز‌های نیاز کمک‌های امدادی را به همنوعانمان ارائه دهیم.

او گفت : کسب مقام دوم توسط دانش آموزان پسر و مقام سوم توسط دانش آموزان دختر مایه افتخار است و نشان از همت و تلاش مدیران و مربیان این شاخه می‌باشد که جهت تقدیر از زحمات دست اندرکاران و دانش آموزان هدایا یی به همراه لوح سپاس اهدا گردید.

 رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب ضمن تشکر از همکاری مطلوب جمال الدین برجی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب که با اتخاذ تصمیمات لازم به پیشبرد این برنامه کمک شایانی کردند افزود :در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ که با همت مربیان شاخه دانش آموزی و جمعیت هلال احمر توانستیم به این مقام‌ها در سطح استان دست یابیم جای بسی امیدواریست که جمعیت دارای چنین سرمایه‌هایی می‌باشد.

غلامرضا اسدی در پایان به همکاران جمعیت و معاونت محترم پرورشی و کارشناسان مربوطه و مدیران و مربیان تمام مدارس مجری طرح دادرس دست مریزاد گفت و آرزومند تلاش بیشتر در سال تحصیلی جاری شدند .

 

 

انتهای پیام/د

اهمیت امداد و کمک‌های مورد نیاز به خود امداد

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار