ممنوعیت صادرات مرغ از آبادان در راستای تنظیم بازار

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت آبادان گفت: صادرات مرغ از این شهرستان در راستای تنظیم بازار ممنوع شده و از انتقال مرغ عرضه شده در بازار آبادان به مرز شلمچه جلوگیری می شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حسین عیسی زاده دریس رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت آبادان روز دوشنبه گفت: ممنوعیت صادرات مرغ در راستای کنترل روند عرضه و تقاضا و تنظیم بازار در محدوده بازار آبادان برای گردشگران خارجی به خصوص گردشگران عراقی که بدون روادید به شهرستان آبادان سفر می کنند اعمال می شود.

او افزود: صادرات مرغ از بازار آبادان باعث کمبود و افزایش قیمت مرغ می شود که با ممنوعیت صادرات مرغ می توان از افزایش قیمت این کالای پر مصرف جلوگیری کرد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت آبادان گفت: به منظور کنترل قیمت مرغ در بازار آبادان گشت مشترک با فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره تعزیرات راه اندازی شده است تا با گرانفروشان برخورد شود.

عیسی زاده دریس تعداد واحدهای مرغداری در آبادان را پنج واحد عنوان کرد و افزود: به دلیل نبود کشتارگاه طیور در آبادان ، مرغ تولید واحدهای مرغداری در آبادان برای کشتار به اهواز منتقل و پس از کشتار برای عرضه به بازار آبادان انتقال می یابد.

او قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در بازار آبادان را ۱۲۹ هزار ریال عنوان کرد وگفت: فروش مرغ کشتار روز با قیمتی بیش از این تخلف بوده و با گرانفروشان برخورد قانونی می شود.

عیسی زاده دریس گفت: ۲ واحد عرضه مرغ در آبادان به دلیل گرانفروشی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

انتهای پیام/ د

ممنوعیت صادرات مرغ

برچسب ها: صادرات ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.