پرداخت حدود سه هزار میلیارد ریال تسهیلات به روستائیان و عشایر استان کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با پرداخت حدود سه هزار میلیارد ریال تسهیلات به روستائیان و عشایر استان، پنج هزار و ۶۷۰ فرصت شغلی در این مناطق ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، گفت: بیشترین فرصت شغلی ایجاد شده متعلق به شهرستان هرسین با یک هزار و ۲۰۴ مورد بوده است.

او  افزود: بعد از هرسین، شهرستان های کرمانشاه با ۷۷۱ و گیلانغرب با ۶۵۶ فرصت شغلی در رده های دوم و سوم قرار داشته اند.

عزیزی ادامه داد: سنقروکلیایی، کنگاور، صحنه، قصرشیرین و اسلام آبادغرب دیگر شهرستان هایی هستند که با دریافت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری موفق به ایجاد بیش از ۳۰۰ فرصت شغلی شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه افزود: حدود سه هزار میلیارد ریال تسهیلات به سه هزار و ۱۹۲ طرح پرداخت شده که بیشترین رقم پرداختی متعلق به شهرستان کرمانشاه با ۸۶۱ میلیارد و ۳۴۲ طرح بوده است.

او افزود: شهرستان های اسلام آبادغرب با ۲۹۴ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال و هرسین با ۲۴۸ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال نیز رده های دوم و سوم در دریافت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری را به خود اختصاص داده اند.

عزیزی گفت: قرارداد پرداخت حدود سه هزار و ۴۸۳ میلیارد ریال برای پرداخت به سه هزار و ۳۲۳ طرح در بانک ها منعقد و امیدوارم به زودی پرداخت شود .

انتهای پیام/د

ایجاد پنج هزار و ۶۷۰ فرصت شغلی در مناطق

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار