نامزد انتخابات آمریکا: نژاد پرستی در رده‌های بالای قدرت دیده می‌شود

بتو اورورک با اعلام اینکه نژاد پرستی در رده‌های بالای قدرت در آمریکا دیده می‌شود گفت سالانه ۴۰ هزار نفر در آمریکا جان خود را به خاطر خشونت‌های ناشی از استفاده از سلاح از دست می‌دهند.

نامزد انتخابات آمریکا: نژاد پرستی در رده‌های بالای قدرت دیده می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بتو اورورک، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا در رابطه با تیراندازی در تگزاس گفت: «نژاد پرستی در رده‌های بالای قدرت در آمریکا دیده می‌شود.»

اورورک در شهر ال پاسو محل تیراندازی اخیر در ایالت تگزاس گفت: «ما لازم است که نفرت، نژادپرستی و نبود شکیبایی و ایجاد ارعاب را در این کشور متوقف کنیم. ما در سراسر کشور شاهد این موضوعات هستیم. ما این موضوع را در رده‌های بالای قدرت و همچنین در بخش اعتماد عمومی مشاهده می‌کنیم. رئیس‌جمهور آمریکا تلاش می‌کند که ما را از مهاجران مکزیکی بترساند. او زمانی که نامزد انتخابات بود و زمانی که رئیس‌جمهور شد این اقدامات را انجام داد.»

وی افزود: «این موضوع همیشه روی می‌دهد. سالانه ۴۰۰۰۰ نفر در آمریکا جان خود را به خاطر خشونت‌های ناشی از استفاده از سلاح از دست می‌دهند. این موضوعی غیرقابل قبول است. قانون کنترل فروش سلاح را که ما در مجلس نمایندگان تصویب کرده ایم باید در مجلس سنا هم به تصویب برسد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار