دبیر سی و دمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوانان گفت: امسال در بخش نمایش‌های ویژه بین الملل ۲۷ فیلم ازکشور‌های سراسر جهان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان علیرضا تابش، دبیر سی و دمین جشنواره بین الملی فیلم کودک و نوجوانان در نشست خبری  سی و دمین جشنواره بین الملی فیلم کودک و نوجوانان در تهران گفت: برگزاری این جشنواره بین المللی در اصفهان و حضور پررنگ کشور‌های خارجی از سراسر دنیا در این جشنواره در شهری که نماد فرهنگ و تاریخ ایرانی است نشان دهنده این است که دشمنان نتوانسته اند در منزوی کردن ایران و ایجاد ایران هراسی موفق باشند.

او با اشاره به برگزاری ورک شاپ‌های تخصصی در این دوره از جشنواره ادامه داد: امسال در بخش نمایش‌های ویژه بین الملل ۲۷ فیلم ازکشور‌های مختلف حضور دارند و چهره‌های تاثیرگذار سینمای جهان در حوزه کودک هم در بخش اساتید و هم در بخش داوران در جشنواره بین المللی کودک حضور خواهند داشت.

دبیر سی و دومین جشنواره بین الملی فیلم کودک و نوجوانان ادامه داد: در بخش نمایش‌های بین المللی ۴ فیلم کوتاه جشنواره گرجستان، ۷ پویانمایی از تاتارستان روسیه، ۱۰ فیلم کوتاه از جشنواره ان سی فرانسه و جشنواره‌های مهم سایر کشور‌ها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ی
 
 

جشنواره کودک، پیامِ فرهنگ دوستی ایران به جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.