افزایش ۵۱درصد ی سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند

معاونت سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند گفت:از ابتدای امسال تاکنون در سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند 51 درصد افزایش یافته است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،موسوی معاونت سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند در نشست هم اندیشی خبرنگاران با بیان اینکه به منظور تحقق شعار امسال رونق تولید ۱۲ رویکرد تدارک دیده شده ،گفت: با استقرار گمرک در دروازه های منطقه آزاد اروند، کنترل و خروج کالا در دروازه ها انجام خواهد شد که خبرنگاران به اجرایی شدن این موضوع کمک شایانی خواهند کرد.

او افزود: در چهار ماه نخست امسال در بخش سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه های صنعت گردشگری و کشاورزی در منطقه شده که این میزان نسبت به سال قبل رشد ۵۱ درصدی داشته است.

معاونت سرمایه گذاری منطقه آزاد اروندبا اشاره به صادرات ۴۳ میلیون دلار کالا از آبادان گفت: این میزان صادرات ۴۹ افزایش یافته است.

موسوی مصالح ساختمانی، مواد معدنی، فولاد و صیفی جات را عمده کالاهای صادراتی برشمرد و گفت: این کالاها به کشورهای حوزه خلیج فارس، سی ای اس و کشورهای اروپایی صادر شده است.

طمیمیان معاون فرهنگی منطقه آزاد اروند نیز در این نشست گفت: امروز از پوستر نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه اروند رونمایی می شود.

اوافزود: نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه اروند به درخواست اهالی رسانه برگزار خواهد شد.

قنواتی معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی هم گفت: موافقت ها برای تشکیل خانه مطبوعات اروند طی امسال گرفته شده و بیمه خبرنگاران به دلیل اینکه صندوق اعتباری هنرمندان وظیفه آن را برعهده دارد نیز در دستور کار قرار گرفته است.

اوافزود: کلیه مسائل صنفی از جمله دوره های دانش افزایی کارگاه های خبرنگاری و ... توسط خانه مطبوعات پیگیری میشود.

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پس از عید غدیر آگهی و فراخوان تصویب قانون مطبوعات هیات موسس و هیات مدیره توسط خانه مطبوعات اعلام می شود.

انتهای پیام/ د

رشد سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.