در فرودگاه بین المللی اهواز صورت گرفت؛

ادای احترام سرلشکر پاسدار محسن رضایی به پیکر شهید مدافع حرم "حسین معماری"

سرلشکر پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به پیکر شهید مدافع حرم "حسین معماری" ادای احترام کرد.

ادای احترام سرلشکر پاسدار محسن رضایی به پیکر شهید مدافع حرم به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه یکشنبه ۱۳ مردادماه به منظور شرکت در آیین خاکسپاری و سوگواری همشیره خود، وارد فرودگاه اهواز شد و مورد استقبال غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا و عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه و جمعی از فرماندهان نظامی استان و جمعی از بزرگان طوایف و عشایر خوزستان و مسئولان محلی قرار گرفت.

در ادامه سرلشکر پاسدار رضایی در فرودگاه اهواز، با خانواده  شهید مدافع حرم "حسین معماری" که در انتظار ورود پیکر این شهید بودند، دیدار کرد و با تغییر در برنامه خود، در فرودگاه توقف نمود تا به پیکر این شهید مدافع حرم که فرزند یکی از سرداران شهید دفاع مقدس است، ادای احترام کند. فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس پس از قرائت فاتحه بر پیکر شهید معماری، به روح پر فتوح امام راحل و شهیدان انقلاب و مقاومت اسلامی، درود فرستاد.

رضایی همچنین با حضور در جمع مردمی که به فرودگاه آمده بودند از ابراز همدردی مسئولان و مردم خوزستان و طوایف بختیاری و عرب خوزستان به ایشان و خانواده معزا، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
درود بر مدافعان حرم
آخرین اخبار