اجرای طرح جهاد همبستگی در شهر مریانج و ۲ روستای همدان

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خبر داد:طرح جهاد همبستگی در شهر مریانج و ۲ روستای همدان برگزار شد.

اجرای طرح جهاد همبستگی در شهر مریانج و ۲ روستای همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،هادی گلیان، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از اجرای طرح جهاد همبستگی ملی به همت گروه‌های جهادی در شهر مریانج و روستا‌های دینگله کهریز و گنبد همدان خبر داد.
او با اشاره به بازسازی منازل سیل‌زدگان در طرح جهاد همبستگی ملی افزود: بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان با کمک گروه جهادی حوزه شهیدان «حاجی بابایی» اقدام به بازسازی منزل محروم در شهر مریانج کرد.

در این گروه تعداد ۱۵ نفر از جهادگران حضور داشتند و اقدام به تعمیر و بازسازی منزل سیل‌زده مددجوی بهزیستی کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان گفت:در این اردو از کمک‌های مردمی نیز استفاده شده و نیروی انسانی نیز مردم این منطقه در این عرصه اعزام کردند.

او افزود: گروه جهادی حوزه شهید «شکری‌پور» نیز با برگزاری اردوی جهادی اقدام به تعمیر و بازسازی منزل مددجوی کمیته امداد امام (ره) در روستای دینگله کهریز کرد.

در این اردو نیز ۱۶ نفر از جهادگران حوزه و مردم روستا تعمیر منزل یکی از سامنان روستا را انجام دادند .گلیان با اشاره به بازسازی و تعمیر منزل مددجوی کمیته امداد در روستای گنبد گفت: گروه جهادی ولایت نیز مسئول پیگیری منازل روستای گنبد است که با همکاری مردم روستا در تهیه مصالح و کمک انسانی اقدامات موثری داشته‌اند.

انتهای پیام/ا

اجرای طرح جهاد همبستگی در شهر مریانج و ۲ روستای همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.