سفر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کرمانشاه/بازدید از سد ازگله و طرح ساماندهی و توسعه منابع آب و خاک غرب کشور

سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه به استان کرمانشاه سفر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور افتتاح پروژه های سازندگی، محرومیت‌زدایی و مردم یاری در کرمانشاه، دیدار و گفت و گو با مردم و بازدید از یگانهای رزمی مستقر در منطقه به این استان سفر کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در این سفر از مناطق زلزله زده و روند اقدام های بازسازی صورت گرفته در آن بازدید خواهد کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران در بازدید از سد ازگله و طرح ساماندهی و توسعه منابع آب و خاک غرب کشور گفت: اجرای کامل این طرح پیشرفت‌های پایدار و تحول در حوزه کشاورزی و اشتغال منطقه را بدنبال دارد.

 سرلشکر حسین سلامی در بازدید از سد ازگله و طرح ساماندهی و توسعه منابع آب و خاک غرب کشور با ابراز خرسندی از پیشرفت ۷۵ درصدی این طرح گفت: طرح مذکور بعنوان بزرگترین پروژه آبی منطقه که ۱۵ استان کشور تحت تاثیر دستاورد‌ها و برکات مثبت و تحول آفرین آن قرار می‌گیرد، نماد همت، همبستگی و اراده مشترک دولت و سپاه در پرتو هدایت‌ها و حمایت‌های ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی و در پاسخ به نیاز‌های منطقه و مردم عزیز غرب کشور است.

او  تحکیم امنیت از طریق پیشرفت و آبادانی و پیوند آن با معیشت و رفاه مردم را پایدار و مطلوب دانست و گفت: امروز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و جهاد در میدان سازندگی را امتداد دفاع مقدس میدانیم و عملیات‌های ما در اجرای این طرح‌ها و پروژه‌ها تعریف و مصداق پیدا کرده است.

فرمانده کل سپاه گفت: پروژه توسعه منابع آب و خاک غرب کشور و ده‌ها پروژه راهبردی دیگر در میهن اسلامی عملیات بیت المقدس و فتح المبین ما در دفاع مقدس اقتصادی برابر تحریم و جنگ اقتصادی دشمن است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه احساس در جنگ بودن به ما انرژی برای حرکت‌های بزرگ و سرنوشت ساز میدهد، افزود: ما نگران جنگ نظامی نیستیم، چون اقتدار و آمادگی داریم و دشمن هم ناتوان از اداره تهاجم و جنگ نظامی علیه ماست.

او گفت: ما علاقمندیم اتفاقاتی مانند این طرح بزرگ که آثار آن در صحنه زندگی مردم و آینده جوانان عزیز و با غیرت ایرانی پدیدار میشود واقعه جاری و غالب امروز کشور قرار گیرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران پروژه توسعه منابع آب و خاک غرب کشور را هدیه مقام معظم رهبری به مردم این منطقه دانست و گفت: ملت ما از شایستگی پیروزی در هر جنگی از جمله جنگ اقتصادی برخوردار است و در واقع جنگ‌های تحمیلی نباید دستاوردی جز پیروزی برای ما داشته باشد، لذا خدمت رسانی به مردم و سازندگی و آبادانی کشور در هر شرایطی بایستی با سرعت و سهولت به نتیجه برسد .

 

 

انتهای پیام/د

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به استان سفر کرد

 

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار