رونمایی از مدل مسابقه‌ای و کروکی کوروت C8

پس از معرفی مدل پایه کوروت C8، حال تصاویر اولیه از مدل کروکی و مسابقه‌ای این خودرو نیز منتشر شد.

رونمایی از مدل مسابقه‌ای و کروکی کوروت C8به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از معرفی نسل هشتم شورلت کوروت، تقریبا تمامی خبرگزاری‌های خارجی، به معرفی ویژگی‌ها و نسخه‌های احتمالی این مدل پرداختند، تمام اخبار چند روز اخیر تحت تاثیر مدل ویژه کوروت C8 بوده و تب‌و‌تاب شایعات این مدل هنوز فرو ننشسته است. در جدید خبر منتشر شده، تصاویر جدیدی از دو نسخه مسابقه‌ای و کروکی کوروت C8 فاش شده که طراحی‌ها و برخی ویژگی‌های این دو مدل را آشکار می‌سازد.

رونمایی از مدل مسابقه‌ای و کروکی کوروت C8

کوروت C8 مسابقه‌ای

این مدل با نام C8.R قرار است به زودی جانشین مدل C7.R شود، مدل C7.R توانست در طی چند سال رقابت خود در سطوح مختلف جوایز بسیاری را کسب کند و مدلی مقام‌آور در تاریخ کوروت لقب بگیرد، به همین دلیل جایگزین کردن این مدل کار آسانی نخواهد بود. طراحی این مدل شباهت زیادی به کوروت C8 کوچه دارد، اما اضافه شدن آیرودینامیک فعال‌تر و تغییر چراغ‌ها قابل لمس است.

رونمایی از مدل مسابقه‌ای و کروکی کوروت C8

یک بال حجیم در عقب، دیفیوزر بزرگ و ورودی‌های بزرگ هوا در کناره‌ها از برجسته‌ترین تغییرات آیرودینامیک C8.R هستند، همچنین در داخل نیز دکمه‌های کنترلی مختلفی برروی فرمان تعبیه شده که تعداد آن‌ها کمی زیاد است.

رونمایی از مدل مسابقه‌ای و کروکی کوروت C8

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از نوع پیشرانه مدل مسابقه‌ای کوروت وجود ندارد، ولی با توجه به پیشرانه تنفس طبیعی ۵.۵ لیتری هشت سیلندر C7.R، احتمالا در این مدل از پیشرانه توربوشارژ استفاده خواهد شد. مدل پایه کروت C8 از ۶.۲ لیتری هشت سیلندر LT2 بهره می‌برد که ۴۹۵ اسب‌بخار قدرت دارد، به طور حتم، پیشرانه مدل مسابقه‌ای قدرتمندتر خواهد بود.

رونمایی از مدل مسابقه‌ای و کروکی کوروت C8

کوروت C8 کروکی

در روز گذشته اولین تصاویر رسمی از کوروت C8 کروکی منتشر شد، این مدل با رنگ مشکی تفاوت‌های چندانی با مدل پایه ندارد و سقف جمع‌شونده، اصلی‌ترین تفاوت این دو مدل خواهد بود. پیشرانه نیز کمی به عقب جا‌به‌جا شده و کوروت C8 کروک را به یک مدل پیشرانه عقب تبدیل کرده، این در حالی است مدل پایه کوروت دارای پلتفرم پیشرانه وسط بود و پیشرانه آن در پشت صندلی‌ها قرار داشت.

رونمایی از مدل مسابقه‌ای و کروکی کوروت C8

در تصاویر خودرو در حالت سقف دارد نشان داده نشده و به همین دلیل ویژگی‌های سقف جمع شونده نا‌مشخص است، اما همچون نسل قبلی کوروت کروکی، در این مدل نیز از مواد سبک برای تولید سیستم سقف جمع شونده استفاده می‌شود تا وزن خودرو افزایش پیدا نکند.

رونمایی از مدل مسابقه‌ای و کروکی کوروت C8

انتظار می‌رود این مدل با همان پیشرانه LT2 به‌همراه ۴۹۵ اسب‌بخار نیرو و ۶۳۷ نیوتن‌متر گشتاور تولید شود، تاریخ دقیق عرضه این مدل مشخص نیست، اما باید در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۰ منتظر ورود این مدل به بازار باشیم.


بیشتر بخوانید:نمایش خودروی تاریخی و زیبای جگوار در انگلیس +تصاویر


انتهای پیام/

مدل مسابقه‌ای و کروکی کوروت C8

برچسب ها: فناوری ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار