عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:

استفاده از منابع خدادادی در کشور یکی از سیاست‌های اصلی هست

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: استفاده از منابع خدادادی در کشور یکی از سیاست‌های اصلی هست.

استفاده از منابع خدادادی در کشور یکی از سیاست‌های اصلی هستحسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت:  بر اساس اینکه شرایط وصول درآمد‌های دولت و از فروش نفت هم کاهش پیدا کرده امر استفاده از منابع خدادادی در کشور یکی از سیاست‌های اصلی و مدنظر قرار گرفته است.

حسینی افزود: بر همین اساس در ملاقاتی را که با وزیر محترم صنعت معدن تجارت داشتیم و مقرر شد که موضوع بحث کوه میراب در شهرستان آشتیان از طریق اداره کل صنایع صنعت معدن تجارت استان بررسی و گزارشی از ما خدمت آقای وزیر داده شود.

وی اضافه کرد: در ملاقاتی که با وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتیم در خصوص مشکلات صنایع استان مرکزی و صنایع حوزه انتخابیه شرکت‌های بزرگ و همچنین معادنی که جدیداً در سطح شهرستان فعالیت‌هایی را شروع کردند بحث شد که بعضی از آن‌ها از جمله معدن کوه میراب در شهرستان آشتیان مورد اعتراض مردم قرار گرفته است.

نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این نوع اقدامات که موجب ایجاد نارضایتی می‌شود یا اثرات زیست محیطی دارد باید با دقت بیشتری انجام شود و مزایا و معایب اجرایی اقدامات برای مردم تشریح شود تا خدای نکرده یک طرفه نباشد.

وی با بیان اینکه در خصوص سایر صنایع هم که در سطح استان و همچنین صنایع کوچک و فردی که در شهرک‌های صنعتی است مطالبی مطرح شد اضافه کرد: یکی دیگر از پیگیری‌هایی که صورت گرفت اخذ نمایندگی فروش شرکت تراکتور سازی تبریز برای شهرستان‌های تفرش و آشتیان و فراهان که مهد تولید گندم هستند بود که مقرر شد وزیر از طریق معاونت مربوطه از تراکتورسازی تبریز پیگیری بکنند و ه شرایط را برای واگذاری به متقاضی بومی آن منطق فراهم کنند.

انتهای پیام / ج

استفاده از منابع خدادادی در کشور یکی از سیاست‌های اصلی و مدنظر قرار گرفته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.