دوستم: دشمنان مردم افغانستان آخرین تلاش های خود برای ایجاد وحشت را انجام می دهند

جنرال دوستم، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان نسبت به افزایش حملات گروه طالبان در ایام رقابت های انتخاباتی و مذاکرات صلح هشدار داد.

دوستم: دشمنان مردم افغانستان آخرین تلاش های خود برای ایجاد وحشت را انجام می دهندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، جنرال دوستم، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان نسبت به افزایش حملات گروه طالبان در ایام رقابت های انتخاباتی و مذاکرات صلح هشدار داد.

وی گفت: در شرایط کنونی که مذاکرات صلح جریان داشته و انتخابات ریاست جمهوری نیز در پیشرو است، دشمنان مردم افغانستان آخرین تلاش های خود را برای ایجاد وحشت انجام می دهند و با استفاده از هر نوع امکانات، حملات تخریبی خود را شدت بخشیده اند.

معاون اول ریاست جمهوری افغانستان افزود که دشمنان مردم راه پیروزی ندارند؛ پیروزی های به دست آمده نتیجه قهرمانی و فداکاری های هزاران تن از جوانان برومند بوده است که در طول مبارزات عدالت خواهی و خدمتگزاری به مردم و کشور جان باخته و راه آنها همچنان با جدیت تمام ادامه دارد.

گفتنی است که جنرال دوستم، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان از مدت ها پیش در ولایت های شمالی این کشور حضور دارد و هفته گذشته نیز یک عملیات نظامی در ولایت های سرپل و فاریاب را رهبری کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار