قلع و قمع ۱۲ مورد تجاوز به حریم راه در شهرستان کوثر

رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر گفت:با تلاش شبانه روزی گشت‌های راهداری و اخذ دستور قضائی ۱۲ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیرمجاز قلع و قمع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی آزاد، رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر صبح امروز در بازدید از محور کوثر خلخال حفاظت و صیانت از حریم راه را خط قرمز راهداری دانست و گفت: با متخلفانی که قصد تجاوز به حریم قانونی راه و برهم زدن ایمنی محور‌ها را داشته باشند به شدت برخورد می‌شود.

او تجدید خط کشی ۳۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر در ۴ ماه گذشته را بیان کرد و افزود: بیش از ۳۰۰ تن آسفالت جهت لکه گیری و افزایش ایمنی تردد در محور‌ها مورد استفاده قرار گرفته است.

رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر ساماندهی میوه فروشان سه راه فاراب در محور اردبیل سرچم را از دیگر اقدامات راهداران شهرستان کوثر عنوان کرد و ادامه داد: برای ایمن سازی این محل رمپ‌های ورود و خروج با بهره گیری از یک هزارو ۱۲۰ مترمکعب مصالح رودخانه‌ای و تراشه آسفالت ایجاد شد.

آزاد طول حوزه استحفاظی اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان کوثر را ۵۲۰ کیلومتر بیان کرد و گفت: از این مقدار ۱۹۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی، ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و ۱۳۰ کیلومتر راه شوسه و خاکی می‌باشد.

او ریزش برداری و سبک سازی ترانشه حدود ۷ هزار متر مکعب، لق گیری سنگ‌های سست از ترانشه‌ها در محور‌های اردبیل – سرچم و گیوی – آبگرم به صورت دستی با صعود به بالای ترانشه، ایجاد محدودیت ترافیکی با هماهنگی پلیس راه به مقدار ۹۶۰ نفر ساعت، تنقیه، لای روبی و تنظیم بستر پل‌ها و آبرو به تعداد ۱۲ دهنه به حجم ۱۱۰۰ متر مکعب، تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ راه‌های شنی و خاکی راه ارتباطی ۴۰ روستا بطول مجموع ۱۵۰ کیلومتر و رفع اانسداد راه ۴ روستا بخاطر وقوع سیلاب را از دیگر اقدامات راهداران شهرستان کوثر در ۴ ماه گذشته عنوان کرد.

رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر تصریح کرد: در مدت یادشده جهت هدایت و کنترل ترافیک عبوری ۱۴۵ مترطول سرعت کاه رنگ آمیزی، ۶۴۶ عدد بازتاب چشم گربه‌ای نصب، ۹ هزار عدد علائم راهداری شستشو و ۴۹۸ عدد تابلو و علائم راهنمائی و رانندگی تعمیر، بازسازی و نصب شده است.

انتهای پیام/ح

خط کشی ۳۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.