بازداشت شخصی که سندرز را تهدید کرده بود

مردی ۲۷ ساله به دلیل تهدید به انجام اقدامی خشونت‌آمیز در گردهمایی انتخاباتی «برنی سندرز» در کالیفرنیا، بازداشت شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، یک مرد اهل کالیفرنیا به دلیل انتشار تهدیدی اینترنتی علیه گردهمایی انتخاباتی برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، بازداشت شد.

پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: خوزه رافائل گازمن ۲۷ ساله روز دوشنبه به دلیل تهدید به انجام اقدامی خشونت آمیز در گردهمایی انتخاباتی برنی سندرز در کالیفرنیا و همچنین تهدید یک افسر پلیس، بازداشت شده است.

شخصی که این تهدید اینترنتی را مشاهده کرده بود، آن را به اطلاع پلیس رساند. تاکنون جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است. کمپین انتخاباتی سندرز هم به دلایل امنیتی هیچ توضیحی ارائه نکرده است.

این مرد تهدید کرده بود یک خشونت در روز سه شنبه (دیروز) در شهر «لانگ بیچ» کالیفرنیا در محل برگزاری گردهمایی انتخاباتی برنی سندرز رخ خواهد داد.

پلیس اعلام کرد: ما همه تهدید‌های احتمالی را به طور جدی و کامل بررسی می‌کنیم. ما همچنان هوشیار هستیم تا امنیت جامعه را تضمین کنیم.

پلیس همچنین اعلام کرد به دلیل وقوع دو تیراندازی مرگبار در روز‌های اخیر در آمریکا، از قبل سطح گشت زنی را افزایش داده است.

نتایج تعدادی از نظرسنجی‌های اخیر حاکی از آن است که جو بایدن و سندرز دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ می‌توانند دونالد ترامپ جمهوری‌خواه را شکست دهند. برنی سندرز از جمله منتقدان سرسخت ترامپ و سیاست‌های اوست. وی پیشتر رئیس جمهور آمریکا را انسانی نژادپرست و دروغگو خوانده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار