بسته اخبار حوادث امروز ۱۶ مرداد ماه ۹۸؛

مهار آتش سوزی پوشش گیاهی/نجات توله‌های بی مادر

مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

آتش سوزی بیش از ۳ هکتار پوشش گیاهی و کاه

رحمان احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: دیروز حوالی ساعت ۱۳:۳۰ بعد از ظهر در تماسی از سوی شهروندان مبنی بر وقوع آتش سوزی پوشش گیاهی و کاه در یکی از زمین‌های کشاورزی سه راهی ترشکان بلافاصله یک گروه از نیرو‌های سازمان به محل اعزام و مانع از پیش روی آتش به زمین‌های اطراف شدند.

او مدت زمان مهار آتش را حدود یک ساعت اعلام کرد و افزود: در بسیاری از موارد بی‌توجهی و یا دقت نکردن در انداختن و دور ریختن ته سیگار روشن یا بطری‌های شیشه‌ای موجب بروز آتش‌سوزی در پوشش‌های گیاهی، مراتع و منابع طبیعی است.

نجات توله‌های بی مادر

احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: به دنبال کشتار سگ‌های بی‌سرپرست توسط عده ای از افراد ناشناس در پارک ملت مهاباد، ۷ توله شیرخوار که مادرشان را از دست داده و در میان پوشش گیاهی حواشی رودخانه سد مهاباد گیر کرده بودند توسط نیرو‌های سازمان رهاسازی شدند.

او افزود: این سگ‌ها پس از رهاسازی تحویل مرکز مراقبت از حیوانات شدند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

آتش گرفتن پژو ۴۰۵ در جاده مهاباد

احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: دیروز عصر حوالی ساعت ۱۶ یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ در نزدیکی سد یوسفکند مهاباد دچار آتش سوزی شد.

او علت حادثه را نقص فنی خودرو مذکور اعلام کرد و افزود: با اعزام به موقع یک گروه از آتش نشانان خوشبختانه آتش مهار و از انفجار خودرو جلوگیری شد.

احمدی اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته اما خودرو کاملا طعمه حریق شد.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.