منچستر به دنبال معاوضه لوکاکو با موسی دمبله

منچستر یونایتد با ارائه پیشنهادی به المپک لیون، خواستار معاوضه مهاجم بلژیکی خود با موسی دمبله شد.

منچستر به دنبال معاوضه لوکاکو با موسی دمبلهبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال منچستر یونایتد پیشنهادی برای جذب مهاجم فرانسوی باشگاه المپیک لیون به این تیم ارائه کرده است.

پیش از این هم این مهاجم ۲۳ ساله مورد توجه باشگاه منچستر یونایتد قرار گرفته بود، اما شیاطین سرخ تلاش دنباله داری برای جذب این بازیکن نداشتند. مسئولان باشگاه المپیک لیون نیز به منچستر یونایتد اعلام کرده بودند که موسی دمبله قرار نیست به تیم دیگری برود و در این تیم خواهد ماند.

اما روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ قصد دارد پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پیش فصل راهی تیم دیگری شود. بر همین اساس منچستر یونایتد مجددا علاقه خود را به جذب مهاجم المیک لیون ابراز کرده تا در صورت جدایی لوکاکو، مهاجم فرنسوی را به اولدترافورد بیاورد.

دمبله که فصل گذشته از سلتیک به لیون پیوسته بود، در تمامی بازی‌های فصل قبل ۲۰ گل برای لیون به ثمر رساند. در طرف دیگر پس از بی نتیجه ماندن مذاکرات بین یوونتوس و منچستر یونایتد مبنی بر معاوضه دیبالا با مهاجم بلژیکی منچستر یونایتد، لوکاکو همچنان وضعیت مشخصی برای فصل بعد ندارد، اما اینتر میلان که از روز‌های اول نقل و انتقالات پیش فصل، سعی در جذب لوکاکو داشت، همچنان به دنبال جذب بازیکن بلژیکی شیاطین سرخ است و امیدوار است پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پیش فصل بتواند با این بازیکن قرارداد ببندد.

اینتر میلان تاکنون دو پیشنهاد برای جذب لوکاکو ارائه کرده که هر دوی آن‌ها توسط منچستر یونایتد رد شده است، اما اینتر میلان امید زیادی دارد که در روز‌های آینده بتواند این بازیکن را با مبلغی پایین‌تر به خدمت بگیرد.

با وجود این که لوکاکو باید به تمرینات منچستر بازمی‌گشت و از طرف مسئولان باشگاه اجازه‌ای برای ماندن در بروکسل نداشت، اما این هفته با تیم زیر ۱۸ ساله‌های اندرلخت تمرین کرد. انتظار می‌رود این بازیکن به زودی به انگلیس برگردد، اما همچنان مشخص نیست که بازگشت او قبل یا بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشد.


بیشتر بخوانید:

اریکسن با ۵۰ میلیون پوند راهی منچستر می‌شود

گرانترین مدافعان تاریخ فوتبال؛ مگوایر در صدر، فن دایک و هرناندز در رده‌های بعدی

پوگبا به رئال مادرید نزدیک شد

دنی آلوز به سائوپائولو برزیل پیوست


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال منچستر یونایتد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار