تجلیل از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان مرکز خلیج فارس

به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در مراسمی با حضور مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از خبرنگاران تجلیل شد.

تجلیل از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان مرکز خلیج فارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در مراسمی با حضور مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان و خبرگزاری صداو سیما و خبرنگاران آزاد تجلیل شد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز خلیج فارس در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار گفت: مهمترین ویژگی خبر‌های رسانه ملی اعتماد مخاطبان است و باید این سرمایه را حفظ کرد.

 مهران جلایی افزود:در تهیه خبر باید به سه عنصر صحت دقت و سرعت در رقابت با دیگر رسانه‌ها توجه شود.

جلایی گفت:توجه به پژوهش و قالب‌های هنری برای جذابیت خبر و خلق اثر هنری زیبا ضرورت دارد.

او افزود: اکنون ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای معاند علیه نظام جمهوری اسلامی تبلیغ می‌کنند و خبرنگاران و رسانه ملی باید تلاش کنند تا در این جنگ رسانه‌ای پیروز شوند.

جلایی گفت: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و شعار سال نیز باید بصورت ویژه در رسانه و تولید خبر‌ها توجه شود.

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیما مرکز خلیج فارس هم گفت: معاونت خبر مرکز خلیج فارس در یکسال گذشته با تشکیل قرارگاه رسانه‌ای تامین کالای اساسی ورود و توزیع این کالا‌ها از بندرشهید رجایی را پوشش داده است.

علی عیسوی افزود:ماهانه ۹۶ گزارش تولیدی در مرکز خلیج فارس تهیه می‌شود که ۶۰ درصد آن درباره رونق تولید است.

او با اشاره به  اینکه تولید خبر‌ها و گزارش‌های خبری بر اساس شاخص‌های کیفی است ، ادامه داد : ۸۶ درصد اخبار استان رویکردی امیدآفرین دارند.

در این مراسم از خبرنگاران، دبیران و سردبیران برتر معاونت خبر قدردانی شد.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.