نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند و امروز بیداری اسلامی نتیجه کار ارزشمند این افراد در انتقال آرمان‌های نظام اسلامی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران صدا و سیمای مرکز قزوین با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند گفت: امروز بیداری اسلامی نتیجه کار ارزشمند خبرنگاران در انتقال آرمان‌های نظام اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: رسانه‌های معاند با تمام توان، در حال یأس‌پراکنی و ناامیدی مردم هستند و تنها رسانه‌های ارزشی می‌توانند در مقابل آن‌ها ایستادگی کنند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: هرچند رسانه‌های ما از نظر فنی و ابزار‌های رسانه‌ای قابل مقایسه با نمونه‌های غربی نیست اما، اثرگذاری آن‌ها بسیار بیشتر از رسانه‌های غربی است که نمود آن، حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین هم گفت: رسالت خبرنگاران در جنگ اقتصادی کنونی، بسیار خطیر است.

سعید انبارلویی افزود: سرمایه رسانه ملی، نیروی انسانی متخصص و کارآمد است که علیرغم دشواری‌ها، با توان حداکثری، به رسالت خود عمل می‌کنند.

علی محمدی معاون خبر صدا و سیما هم درباره فرایند تولید و پخش اخبار گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام/ک

 امام جمعه قزوین در جمع خبرنگاران  صدا و سیمای مرکز قزوین

برچسب ها: مطبوعات ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار