نامه قدردانی وزیر امور خارجه به رئیس جمهور

محمدجواد ظریف در نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام روحانی از حمایت‌های رئیس جمهور از وزارت امورخارجه و شخص وی تقدیر و تشکر کرد.

نامه قدردانی وزیر امور خارجه به رئیس جمهوربه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در متن نامه وزیر امورخارجه کشورمان به رئیس جمهور آمده است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین، جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام
حضور صمیمی و بزرگوارانه حضرتعالی در جمع مدیران ارشد وزارت امور خارجه و اختصاص وقت ارزشمند ریاست محترم جمهوری برای استماع سخنان اینجانب و سه تن از معاونین که به نمایندگی از آن جمع خدمتتان ارائه شد؛ و به ویژه بیانات دقیق، جامع و راهگشای حضرتعالی در این دیدار موجب دلگرمی و ارتقاء امید و انگیزه در کارگزاران سیاست خارجی کشور در این روز‌های سخت و توفانی شد.
وظیفه خود می‌دانم هم از سوی خود و هم به نیابت از همه همکاران خود از حضرتعالی سپاسگزاری کرده و تاکید نمایم که رهنمودها، تدابیر و حمایت‌های جنابعالی، در سایه مدیریت عالی مقام معظم رهبری (مدظله) همراه با اعتماد و لطف مردم شریف ایران بزرگترین سرمایه دستگاه دیپلماسی کشور است. خدمتگزاران عرصه سیاست خارجی انشاالله قدردان این نعمت‌های بزرگ الهی بوده و تلاش مضاعف خواهند نمود تا به رغم دشواری‌ها و نارسایی ها، امانتدار خوبی برای این نعمات باشند.
همچنین وظیفه خود می‌دانم مراتب تشکر عمیق و خالصانه خود را از عبارات و تعابیر سخاوتمندانه و سرشار از لطف حضرتعالی نسبت به شخص این کمترین تقدیم نمایم.

مزید توفیقات حضرتعالی را از خداومند متعال مسئلت دارم.


بیشتر بخوانید: وزیر خارجه نماینده کل ملت ایران است، نه جناح‌ها و گروه‌ها/ ظریف یک مجتهد و نخبه سیاسی است/ جنگِ با ایران، مادر همه جنگ‌هاست/ همه ما "پاسدار" و همه ما "ظریف" هستیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۰۹:۵۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
اعضای هیات دولت به تشکر و قدردانی از همدیگر مشغول باشند مشکلات مردم خودش حل می شود
آخرین اخبار