گیلان مشکل امنیتی ندارد / مردم عامل برقراری امنیت

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: اگر تمام مسئولان گیلان فارغ از افکار و اندیشه های سیاسی و اجتماعی بخواهند در کنار همدیگر باشند بخش بسیاری از بیکاری در منطقه برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، وزیر اطلاعات امروز در دیدار با نماینده، ولی فقیه در گیلان با اشاره به صبغه فرهنگی و دینی گیلان، این استان را استانی فرهیخته و با سابقه درخشان دانست و گفت: گیلان مهد پرورش و نمو عالمان بزرگ بود و از این جهت استانی ممتاز در کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی با بیان اینکه مردم گیلان با سلایق و گرایش‌های مختلف با هم و در کنار هم با تعامل و انسجام زندگی می‌کنند افزود: خوشبختانه رشد و بلوغ سیاسی در گیلان بالاست و جایگاه استان از این نظر در کشور مطلوب است.

او با اشاره به اینکه گیلان در حوزه امنیتی مشکل خاصی ندارد افزود: به رغم گرایش‌ها و اقلیت‌های موجود در استان امنیت و آرامش کامل در این استان شمالی برقرار است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امنیت مقوله‌ای است که خود مردم عامل اصلی ایجاد آن هستند تاکید کرد: نیرو‌های امنیتی با تمام توان در کنار مردم هستند و حافظ امنیت و آرامش مردم خواهند بود.

نماینده، ولی فقیه در گیلان هم در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های گیلان در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گفت: متاسفانه کمبود‌ها و کاستی‌های استان پشت سرسبزی و طبیعت آن پنهان شده و این امر بار‌ها در دیدار مسئولان کشوری مطرح شده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه گیلان نخبگان و علمای زیادی دارد که باید از آن‌ها برای پیشرفت و توسعه استان بهره گرفت افزود: باید مدیرانی در گیلان به کار گرفته شوند که انقلابی، مومن و با روحیه کار و جهاد باشند تا بتوان گیلان را از محرومیت خارج کرد.

او با قدردانی از تلاش مسئولان امنیتی استان یادآور شد با وجود تنوع سلیقه‌ها و گرایش‌ها امنیت گیلان در کشور زبان زد است.

انتهای پیام/آ

مردم عامل اصلی امنیت در استان هستند

برچسب ها: وزیر اطلاعات ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.