اخبارحوادث امروزهفدهم مردادماه ۹۸؛

کشف بیش از ۷۳ کیلو تریاک درخوروبیابانک /اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری ۳۳ متهم در نجف آباد

مهم‌ترین حوادث امروز هفدهم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز هفدهم مردادماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف بیش از ۷۳ کیلو تریاک درخوروبیابانک

سرهنگ " نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان "خوروبیابانک" حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های فرعی این شهرستان به یک سواری دانگ فنگ مشکوک وآن را متوقف کردند.

او افزود:در بازرسی از این خودرو مقدار ۷۳ کیلو و ۷۶۰ گرم تریاک که در سپر‌های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.
 

اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری ۳۳ متهم در نجف آباد

سرهنگ "محمد حسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد و گفت: بمنظور ارتقاء امنیت اجتماعی، پلیس نجف آباد با بکارگیری نیرو‌های عملیاتی این طرح را بمدت ۲۴ ساعت به مرحله اجرا گذاشت.

سرهنگ باباکلانی با اشاره به دستگیری ۶ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر، دستگیری ۳ نفر از سارقان منزل، دستگیری ۲ نفر سارق مغازه و اماکن خصوصی، دستگیری ۲ نفر سارق موتور سیکلت، دستگیری ۱۲ نفر از معتادان پر خطر و دارای سوابق کیفری سرقت، دستگیری ۸ نفر مزاحمان خیابانی، کشف ۲ دستگاه موتور سیکلت سرقتی، توقیف ۱۱ دستگاه موتور سیکلت و ۵ دستگاه خودروی متخلف از دیگر نتایج این طرح بود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اجرای طرح مذکور باعث رضایت شهروندان شده است، خاطر نشان کرد:متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان گفت: برخورد قاطعانه و جدی با عاملان بی نظمی و قانون شکنان شرور یکی از اولویت‌های اصلی در کار پلیس است که با اجرای طرح‌های عملیاتی به پشتوانه حمایت و پشتیبانی دستگاه قضائی و همراهی شهروندان به صورت مستمر و مداوم در شهرستان اجرا شده و ادامه خواهد داشت.
 
 

کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه فردی یک دستگاه موتورسیکلت خارجی را در منزل خود نگهداری می‌کند بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: پس از هماهنگی قضائی از محل بازرسی شد که یک موتورسیکلت سنگین تریل فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کرده اند بیان داشت: در این راستا مالک منزل دستگیر و موتورسیکلت که شماره شاسی و پلاک آن نیز مخدوش بود به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از عموم مردم خواست: هر گونه اخبار و موضوع‌های مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کشف ۵ تن کود شیمیایی قاچاق در خمینی شهر

سرهنگ "علی جعفری نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: ماموران پلیس آگاهی اصفهان پس از دریافت خبری مبنی بر دپو یک محموله کود شیمیایی خارجی در انباری، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از محل ۵ هزار کیلوگرم کود شیمیایی خارجی قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۳ میلیارد ریال اعلام شده است، اظهار داشت:در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تاکید کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می‌کند که نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را هرگز نخواهد داد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.