استاندار اردبیل:

توسعه واحد‌های فعال صنعتی ضرورت دارد

استاندار اردبیل گفت: مشکلات زیست محیطی واحد‌های تولیدی و صنعتی فعال با در نظر گرفتن تمام جوانب بررسی و توسعه این واحد‌ها ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه مشترک با رییس سازمان محیط زیست کشور گفت:در راستای ایجاد اشتغال پایدار مشوق های لازم برای سرمایه گذاران در استان اردبیل داده شده و ایجاد شهرک های صنعتی جدید در حال پیگیری است.

او با بیان اینکه شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل قوانین زیست محیطی  را رعایت کرده اند گفت: شهرک های صنعتی زون بندی شده است و واحدهای راکد طبق ضوابط به چرخه تولید باز می گردند.

بهنام جو برخی واحدهای صنعتی مشکل زیست محیطی دارد افزود: مشکل این واحدها با رعایت تمام ضوابط و قوانین زیست محیطی پیگیری شده و با نظر مساعد عوامل محیط زیست روبرو شده است.

 رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز قانون را فصل الخطاب دانست و گفت: سرمایه گذاران با رعایت حقوق شهروندی می توانند در توسعه واحدهای تولید خود و ایجاد شهرک صنعتی جدید اقدام کنند.

عیسی کلانتری ضریب مصرف انرژی در ایران را نسبت به سایر کشورها را بیشتر دانست افزود:ضریب مصرف انرژی در واحدهای تولیدی باید از لحاظ اقتصادی توجیه داشته باشند.

معاون رییس جمهور گفت:دستگاه های اجرایی به وظایف خود در زمان مقرر عمل کنند و حقوق نسل آینده را مورد توجه قرار دهند.

او افزود: به دلیل برخی مشکلات قانونی مجوز اکتشاف معادن تا حدودی راکد مانده و صادر نمی شود‌.

انتهای پیام/ع

ضرورت ایجاد شهرک های صنعتی جدید در استان اردبیل



 

برچسب ها: اشتغال ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.