رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد خبرداد:

تامین ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح مدیریت پسماند در یزد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: سیصدو ۵۰ میلیون تومان اعتبار از سوی شورای اسلامی شهر یزد برای اجرای طرح جامع مدیریت پسماند تامین شده است.

حمیدرضا رحیم دل رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: برای اجرای طرح جامع مدیریت پسماند شهر یزد ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد تامین شده است.

رحیم دل افزود: طرح جامع شهر یکسری خدمات دارد که ما این خدمات را به مشاور تحویل می‌دهیم و مشاور بر اساس خدمات ارائه شده اقدامات لازم در زمینه مکان یابی دفع پسماندها، مکانیزاسیون ماشین آلات خدمات شهری و نیز بحث‌های مربوط به روش‌های پردازش و دفع در آن‌ها تعیین خواهد شد.

او با بیان اینکه رسالت اصلی سازمان مدیریت پسماند کاهش تولید زباله است ادامه داد: باید علاوه بر فرهنگ سازی جهت کاهش تولید زباله‌ها در زمینه تفکیک زباله‌ها از مبداء نیز فرهنگ سازی شود تا بتوانیم به سمت تبدیل یزد به شهر بدون زباله  حرکت کنیم.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد اظهارداشت: هرچند در هر کدام از شهر‌های شهرستان یزد یک محل برای دفع پسماند‌ها در نظر گرفته شده است، اما در تلاشیم که یک محل بهداشتی و مناسب برای دفع اصولی پسماند‌ها به صورت منطقه‌ای پیدا کنیم.

رحیم دل در پایان ادامه داد: در مجموع از شهر‌های یزد، حمیدیا، شاهدیه و بخش اکرم آباد به صورت روزانه ۳۳۰ تن پسماند خانگی تولید می‌شود.

انتهای پیام/ غ

سیصد و ۵۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح جامع مدیریت پسماند تامین شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار