بازیکن استرالیایی جایگزین امید ابراهیمی در الاهلی

یک روزنامه قطری ادعا کرد مدافع استرالیایی جانشین هافبک ایرانی در تیم فوتبال الاهلی قطر خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  روزنامه الرایه قطر ضمن انتشار خبر پیوستن (شین لوری) مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پرث گلوری استرالیا به الاهلی قطر ادعا کرد که این بازیکن جانشین امید ابراهیمی هافبک ملی پوش ایرانی خواهد شد.

الرایه در ادامه نوشت، باشگاه پرث گلوری استرالیا از انتقال شین لوری مدافع ملی پوش خود به الاهلی خبر داده است، جایی که انتظار می رود الاهلی طی ساعات آینده قرارداد را با این بازیکن به ثبت برساند.

الاهلی پیش از این در فهرست خود را با بازیکنان حرفه ای تکمیل کرده که آخرین خرید آن ماتیاس هرناندز اروگوئه ای از زسکا مسکو روسیه بوده است.

این روزنامه می افزاید علاوه بر هرناندز، محمد دیامی سنگالی ، هرنانی از پاراگوئه ، نبیل الزهر از مراکش و امید ابراهیمی از ایران بازیکنان خارجی این تیم هستند و به احتمال زیاد شین لوری استرالیایی به عنوان بازیکن آسیایی جانشین امید ابراهیمی می شود.

نکته جالب توجه این خبر روزنامه الرایه آن است که در میان بازیکنان خارجی نامی از روزبه چشمی به چشم نمی خورد این  در حالی است که چندی پیش روزنامه الوطن نام مدافع سابق تیم فوتبال استقلال تهران را در فهرست بازیکنان خارجی الاهلی آورده بود.


بیشتر بخوانید:

شکست یاران ابراهیمی در دیداری تدارکاتی

گزارش جدید قطری‌ها از لژیونر‌های ایرانی لیگ ستارگان

پایان حضور چشمی در استقلال


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لژیونرهای فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار