مراسم شیرخوارگان حسینی در ۷۰ نقطه آذربایجان غربی برگزار می‌شود

مسئول مجمع جهانی علی اصغر (ع) در آذربایجان‌غربی گفت:مراسم شیرخوارگان حسینی در ۷۰ نقطه استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، در نشست سالانه مسوولان و رابطین مجمع جهانی علی اصغر(ع) استان که در حسینه اعظم علی بن موسی‌الرضا(ع) برگزار شد، گفت:فعالیت‌هایی نظیر مراسم شیرخوارگان حسینی بسیار باعظمت و دارای اجر و پاداش اخروی است

او گفت:امروز شاهدیم که پیاده روی اربعین یک موضوع جهانی شده و ان شاالله این مساله زمینه ساز ظهور منجی (عج) باشد.

امام جمعه ارومیه بیان کرد:محافل شیرخوارگان هم با همت مسئولان و متولیان در سراسر جهان همه‌گیر شده و می‌تواند تاثیر بسیار بسزایی داشته باشد.

امیر شجاع‌زاده مسئول مجمع جهانی علی اصغر(ع) در آذربایجان‌غربی  در این مراسم گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی همزمان با اولین جمعه ماه محرم در ۷۰ نقطه از آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود. 

مسئول  مجمع جهانی علی اصغر(ع) در آذربایجان‌غربی بیان کرد: ۱۱۵ هزار نفر پارسال  در مراسم شیرخوارگان حسینی در آذربایجان‌غربی شرکت کردند.

وی بیان کرد: ۱۵ هزار دست لباس مخصوص شیرخوارگان حسینی سال گذشته در سطح استان به صورت رایگان توزیع شد.

مسئول  مجمع جهانی علی اصغر(ع) در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: سال گذشته در ۶۲ نقطه از استان مراسم شیرخوارگان ظرف دو ساعت برگزار شد.

او ادامه داد: همچنین سال گذشته مراسم شیرخوارگان حسینی در دو شهر سنی نشین پیرانشهر و مهاباد نیز در کمال امنیت و آرامش برگزار شد.

 
انتهای پیام/م

 

برگزاری نشست سالیانه مجمع جهانی علی اصغر در ارومیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.