رئیس هیات فوتبال استان:

برگزاری نخستین جام فوتسال شهدای رسانه به میزبانی نهاوند

رئیس هیات فوتبال استان گفت: نخستین جام فوتسال شهدای رسانه استان همدان به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس صوفی در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان در سالن شهدای استانداری در پاسخ به پیشنهاد علی سهرابی مسئول بسیج رسانه نهاوند در مورد برگزاری نخستین مسابقه فوتسال جام شهدای رسانه به میزبانی نهاوند اظهار داشت:  با کمک استانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان این مسابقات را برگزار خواهد شد.

او گفت: این جام با حضور تیم‌های فوتسال خبرنگاران همدان، منتخب استانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، منتخب هیات فوتبال و ادراه ورزش و جوانان و تیم منتخب خبرنگاران نهاوند و صداوسیما به میزبانی نهاوند برگزار می‌شود.

صوفی با اشاره به اینکه دو شهید رسانه شهرستان نهاوند یعنی شهید اله مراد نادری و شهید رضا سوری هر دو از فوتبالیست‌های شهید این شهرستان هستند اظهار داشت: همچنان که رئیس فدراسیون فوتبال چندی پیش اشاره کردند زنده نگهداشتن یاد شهدای ورزشکار بخصوص فوتبالیست و رسانه یکی از برنامه‌های این هیات در همدان به عنوان الگوی اخلاقی به جوانان فوتبالیست است.

او افزود: هدف از برگزاری این جام نیز معرفی هرچه بهتر شهدای رسانه در استان همدان به جامعه ورزشی و رسانه است و انشالله به زودی جزئیات برگزاری این جام برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر به اطلاع اهالی رسانه‌های استان می‌رسد.

رئیس هیات فوتبال استان تصریح کرد: برای برگزاری این جام نیازمند حمایت مالی و فرهنگی دستگاه‌های اجرایی مانند اداره ورزش و جوانان، استانداری، و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم.

صوفی به برگزاری مسابقات فوتبال لیگ رده‌های مختلف سنی استان اشاره کرد و افزود: هر رده سنی به یاد یک شهید برگزار می‌شود و انشالله به دنبال شناسایی شهدای فوتبالیست در سراسر استان هستیم.

در ادامه علی سهرابی مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند هم گفت: در جلسه روز خبرنگار در سالن شهدای استانداری این پیشنهاد از طرف بسیج رسانه نهاوند به آقای مهندس شاهرخی استاندار همدان دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان مهندس صوفی رئیس هیات فوتبال و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شد که مورد موافقت آن‌ها قرار گرفت.

سهرابی افزود: نظر ما در ابتدا برگزاری با ۴تیم است، اما اگر توان مالی زیاد شود می‌توان با ۶ و یا ۸تیم آن را به میزبانی نهاوند برگزار کنیم.

مسئول بسیج رسانه نهاوند به فوتبالیست بودن دو شهید رسانه نهاوند اشاره و تصریح کرد: تیم فوتسال نهاوند با منقش شده عکس دو شهید رسانه بر روی پیراهن خود و با نام تیم شهید نادری در این مسابقات حاضر می‌شود.

او افزود: از دو خانواده شهید رسانه نهاوند و چند خانواده شهید رسانه استان با حضور در نهاوند تقدیر به عمل می‌آید و پیشنهاد ما به دیگر تیم‌ها نیز این است از اسم شهدای رسانه استان استفاده کنند.

انتهای پیام/س

نخستین جام فوتسال شهدای رسانه به میزبانی نهاوند برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.