علوی: زمان آغاز لیگ برتر فوتبال را نمی‌توانم اعلام کنم/سال آینده از فوتبال لذت می‌بریم

سخنگوی فدراسیون فوتبال کشورمان گفت:با توجه به پروتکل های میان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال زمان آغاز لیگ برتر فوتبال را نمی توانم اعلام کنم.

علوی:زمان آغاز لیگ برتر فوتبال را نمی توانم اعلام کنم/سال آینده از فوتبال لذت میبریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال کشورمان درباره آخرین شایعات زمان آغاز لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: به هیچ عنوان نمی توانم با توجه به پروتکل های میان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال زمان آغاز لیگ برتر فوتبال را اعلام کنم.

علوی درباره با برگزاری برخی از بازی‌های لیگ برتر بدون حضور تماشاگر اظهار داشت: اگر ۵ و یا ۶ ورزشگاه آمادگی داشته باشند در این صورت تیم‌های که در ورزشگاه‌های خود امکانات لازم را ندارند باید به شهر‌های دیگر رفته و دیدار‌ها را بدون حضور تماشاگرانشان برگزار کنند.

علوی ادامه داد: در سال ۸۰ زمانی که فوتبال کشورمان حرفه‌ای شد حاشیه‌های بسیاری درباره با بلیت فروشی و ناهنجاری‌ها مطرح شد که این مسئله در فوتبال دنیا هم رخ داده است، اما آن‌ها توانسته اند راه کار‌هایی را یافته و آن‌ها را عملی کنند. برای مثال در دیدار بین تیم‌های لیورپول و یوونتوس این اتفاقات انجام شد، اما پس از آن مشخص شد که تماشاگران تیم لیورپول باعث این اتفاقات بوده اند و امنیت ورزشگاه را در نظر نگرفتند و یا حتی در دیدار تیم‌های لیورپول و ناتینگهام فارست، ۹۶ نفر فوت شدند که دلیل اصلی آن نبود امنیت بود و همین موضوع باعث شد تا بفهمند باید ظرفیت واقعی ورزشگاه هایشان مشخص شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال کشورمان افزود: اگر لیگ برتر را ۱۰ مرداد برگزار می‌کردیم در حال حاضر به هفته دوم رقابت‌ها رسیده بودیم، اما آیا مسیر شروع و پایان این مسابقات شاهد اتفاقات سخت افزاری بودیم؟ در حال حاضر اتفاقات خوبی رخ داده و شاهد آن هستیم که صندلی‌های ورزشگاه‌های پارس جنوبی جم نصب شده و این اتفاقات همچنین در ورزشگاه‌های نساجی مازندران، نقش جهان اصفهان، آزادی تهران و سایر ورزشگاه‌های ایران در حال انجام شدن است.

علوی در پایان تصریح کرد: این فرآیند باعث خواهد شد تا در خصوص اتفاقات در آینده قضاوت شود. فوتبال ما در این سال‌ها از لحاظ فنی پیشرفت خوبی داشته است، ولی ترمیم ورزشگاه‌ها انجام نشده و که باید ما این موضوعات را پیگیری کرده و در راستای آن اقدام کنیم. گام بعدی هم حضور باشگاه‌ها در بحث برگزاری بازی‌های لیگ و هنجارها است که این مسئله به ریاست حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ انجام شده و حتما سال آینده از تماشای فوتبال لذت خواهیم بود.


بیشتر بخوانید:

سروش رفیعی به شهرخودرو پیوست

ناصحی: حتما مشکل شهرخودرو من بودم/ گل‌محمدی من را نخواست

خیلی هم بد نشد که اردوی خارجی نرفتیم/ فقط نصب گیت‌های ورودی ورزشگاه امام رضا (ع) باقی مانده‌ است


انتهای پیام/

صحبت های علوی درباره با زمان آغاز لیگ برتر فوتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۸:۲۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
اقای کالدرون و دوستان عزیز پرسپولیس سر جدتون رضایت بدید لیگ شروع بشه ؛ امسال هم شما قهرمانید خیالتون راحت باشه و هماهنگه با بچه ها .
آخرین اخبار