جنگ فرهنگ ها مهم ترین جنگ امروز

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مهمترین جنگ امروز، جنگ فرهنگ ها است.

جنگ فرهنگ ها مهم ترین جنگ امروزبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام مختاری در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه جنگ فرهنگ ها مهم ترین جنگ امروزدشمنان امروز به دنبال جنگ نظامی نیستند افزود: آنها امروز فرهنگ توحیدی و ناب محمدی مردم ایران را نشانه گرفته اند و در صدد از بین بردن این فرهنگ ناب از قلب مردم هستند تا بتوانند به اهداف و مقاصد شومشان دست پیدا کنند.

او افزود: دشمنان می دانند در شرایط کنونی که کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر حیث به خصوص توان نظامی و دفاعی به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته است، چنانچه دست به کار نظامی بزنند قطعا شکست می خورند.

خطیب جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی از گذشته تا کنون به دنبال ضربه زدن به ریشه های دینی و فرهنگی مردم ماهستند اظهار کرد: در تقابل این جنگ نرم فرهنگی که دشمن آن را دنبال میکند، مردم ما هوشیار و بصیرند و هرگز اجازه نخواهند داد که آنها به مقاصد شومشان برسند.

حجت الاسلام مختاری همچنین با اشاره به برتر بودن ایران اسلامی در منطقه از لحاظ قدرت نظامی و موشکی گفت: امروز دشمن می داند چنانچه بخواهد دست از پا خطا کند ضربات مهلک تر و سخت تر از جنگ هشت سال دفاع مقدس را خواهد خورد چرا که جوانان مخلص، با اراده و با ایمان هنوز در کشور ایران کم نیستند.

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع)، پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید قربان را به مردم تبریک گفت و از مردم خواست تا در مراسم پرفیض دعای عرفه همچون سالهای قبل حضور گسترده داشته باشند و بهره برداری لازم را از این دعای معنوی ببرند.

انتهای پیام /  ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.