امروز ۶ هزار و ۱۳۷ داوطلب استخدام در مشاغل آتش‌نشانی رقابت کردند

آزمون استخدامی آتش‌نشانی شهرداری‌های استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور، امروز (۱۸ مرداد) توسط مرکز آزمون سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه برگزار شد.

امروز ۶ هزار و ۱۳۷ داوطلب استخدام در مشاغل آتش‌نشانی رقابت کردندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حمیدرضا مجری دبیر اجرایی آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی شهرداری‌های کرمانشاه گفت: این آزمون امروز (جمعه) همزمان با ۳۰ استان کشور برگزار شد و در استان کرمانشاه نیز شش هزار و ۱۳۷ داوطلب استخدام در مشاغل آتش‌نشانی، برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند.

او بیان کرد: این آزمون در چهار رشته شغلی رانندگی آتش‌نشانی، آتش‌نشان، کاردان آتش‌نشان و کارشناس آتش‌نشان برگزار شد.

مجردی با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه این آزمون در سه شهر کرمانشاه، اسلام آباد غرب و جوانرود برگزار شد، افزود: ۱۸ حوزه مجری برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی در استان کرمانشاه بودند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی کرمانشاه افزود: سهمیه استان در کسب این مشاغل ۲۲۰ نفر است.

مجردی اشاره به اینکه این آزمون مرحله عملی نیز دارد گفت: در مرحله کتبی آزمون سه برابر ظرفیت یعنی ۶۶۰ نفر پذیرش شده و این افراد برای آزمون عملی معرفی می‌شوند.

وی افزود: امیدواریم نتایج آزمون کتبی تا شهریورماه توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام و بتوانیم تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون عملی را با کمک استانداری‌در سریعترین زمان پیش‌بینی کنیم.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی شهرداری‌های استان کرمانشاه

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.