۱۰۰ هکتار از مراتع و باغات سد بوکان در آتش سوخت

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت : بیش از ۱۰۰ هکتار از مراتع و باغات محوطه سد شهید کاظمی در آتش سوخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ فواد هاشمی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: عصر دیروز پس از تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و برابر دستور ستاد بحران شهرستان، مبنی بر آتش سوزی گسترده بلافاصله دو تیم از آتش نشانان ایستگاه های ۱ و ۴ و همچنین تیم فرماندهی سازمان به محل اعزام شد.

او افزود: این حادثه که از خارج محوطه سد شهید کاظمی به داخل آن نفوذ پیدا کرده و گمان می رود علت آن نیز سهل انگاری افراد بیرون از محوطه در روشن کردن آتش بود، با وزش باد سریعا گسترش یافت و متاسفانه خسارات زیادی از نظر پوشش های گیاهی و درختان آن محدوده وارد کرد.

هاشمی ضمن تشکر از اقدام سریع مدیریت بحران شهرستان بوکان، تصریح کرد: دو دستگاه کامیون آبرسان آتش نشانی های رحیم خان و کلتپه قورمیش نیز در این حادثه به کمک نیروهای اعزامی شتافته و همچنین یک تیم از آتش نشانان این سازمان دیشب در محوطه سد برای اطمینان از اطفا کامل حریق و جلوگیری از روشن شدن مجدد آن کشیک و آماده بود.

به گفته سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان. در این عملیات تعداد هشت آتش نشان این سازمان بیش از پنج ساعت مشغول اطفاء حریق بودند.

 

انتهای پیام/گ

آتش سوزی در سد بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.