رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند خبر داد:

جلوگیری از خروج ۱۰۰ تن مرغ زنده از استان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند از کشف بیش از ۸ تن مرغ زنده قاچاق در این شهرستان خبر داد.

جلوگیری از خروج ۱۰۰ تن مرغ زنده از استانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بیژن ترابیان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: با حضور تیم‌های گشت شبانه متشکل از اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی بیش از ۸ تن و ۷۰ کیلوگرم مرغ قاچاق زنده از ۴ خودرو  در حال خروج از استان، کشف و ضبط شد.

او با اشاره به اینکه این محموله قصد عرضه خارج از شبکه بدون اخذ مجوز دامپزشکی و با استفاده از فرصت روز‌های تعطیل با قیمت بیشتر داشتند، گفت: طی ۱۵ روز اخیر بیش از ۱۰۰ تن مرغ زنده حسب دستور استاندار همدان مبنی بر جلوگیری از خروج مرغ زنده از استان کشف و ضبط شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند با اشاره به اینکه نهاوند در بحث کشف مرغ قاچاق در این مدت رتبه نخست را از آن خود کرده است، گفت: در حال حاضر قیمت مصوب و مورد تایید ستاد تنظیم بازار استان هرکیلو گرم مرغ کشتار روز در شهرستان نهاوند ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است.

او افزود: شهروندان جهت جلوگیری از تضییع حقوق عامه در صورت مشاهده گران فروشی مراتب را به عوامل نظارتی و سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

ترابیان خاطرنشان کرد: بر اساس تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا توزیع هرگونه کالا که خارج از مسیر پیش بینی شده عرضه شود قاچاق محسوب خواهد شد و برابر دستورالعمل همین ماده خودرو، راننده حامل و بار به سازمان اموال تملیکی به نفع دولت مصادره می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

کشف بیش از ۸ تن مرغ زنده قاچاق در نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.