فوتسال جام باشگاه‌های آسیا / کدام تیم‌ها به مرحله بعد صعود خواهند کرد؟

مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا امروز «شنبه» با انجام چند بازی پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دهمین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیادر تایلند در حال برگزاری است، شب گذشته و در پایان دیدارهای گروه‌ اول و دوم، تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد تا حدود زیادی مشخص شدند. تیم تای پورت تایلند توانست پس از غلبه بر شنژن چین با ۶ امتیاز جواز حضور خود را در مرحله بعد رقابت‌ها قطعی کند.

در دیگر بازی این گروه تیم های شنژن چین و ارم قرقیزستان هر کدام با سه امتیار به ترتیب در رده دوم و سوم قرار دارند.

شنژن در بازی روز اول خود در برابر تیم ارم قرقیزستان توانست به برتری دست یابد اما در بازی دوم خود در برابر تای پورت تایلند توفیقی راکسب نکرد و با همان سه امتیاز بازی اول خود در رده دوم قرار دارد. 

همچنین تیم ارم قرقیزستان دیگر تیم سه امتیازی این گروه، پس از شکست در بازی اول، در بازی روز دوم خود شب گذشته به مصاف تیم استار سئول کره جنوبی رفت و با شکست این تیم شانس صعود خود را به مرحله بعد افزایش داد. ارم قرقیزستان نیز هم اکنون با سه امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شنزن چین در رده سوم قرار دارد. 

بدین ترتیب بازی سوم این ۲ تیم مشخص می کند که کدام یک می توانند به مرحله بعد رقابت ها صعود کنند.

شنژن چین که در تیم خود از بازیکن ملی پوش ایرانی خود یعنی علی اصغر حسن زاده بهره می برد، در بازی سوم خود باید به مصاف تیم استار سئول کره جنوبی برود و تیم ارم قرقیزستان هم در بازی آخر خود به دیدار تای پورت تایلند خواهد رفت.

نماینده عراق و ازبکستان برای صعود کار سختی را خواهند داشت

در ادامه این رقابت ها و از گروه دوم، شب گذشته تیم تای سون نام ویتنام نایب قهرمان دوره قبل جام باشگاه های آسیا و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت ها، پس از پیروزی در بازی شب گذشته خود در برابر تیم الریان قطر توانست با ۶ امتیاز مقتدارنه در صدر جدول قرار گیرد و جواز حضور خود در مرحله بعد رقابت ها را قطعی کند.

در دیگر بازی این گروه تیم نفت الوسط عراق پس از آن که توانست در بازی اول خود، الریان قطر را شکست دهد در دیدار دوم خود مقابل تیم تای سون نام ویتنام نتوانست توفیقی را کسب کند و با همان سه امتیاز بازی اول خود در رده دوم جدول قرار گرفته است.

هم چنین دیگر تیم این گروه یعنی AGMK ازبکستان در بازی اول خود به مصاف تای سون نام رفت و در نهایت نتوانست در برابر نماینده ویتنام به برتری دست یابد. این تیم در بازی دوم خود مقابل نفت الوسط عراق قرار گرفت و موفق شدبه پیروزی دست یابد و با سه امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به نماینده عراق در رده سوم جدول قرار گیرد. در بازی آخر ۲ تیم نفت الوسط عراق و AGMK ازبکستان برای قطعی کردن صعود خود به مرحله بعد باید روز یکشنبه به ترتیب به مصاف تیم های تای سون نام ویتنام و الریان قطر بروند.

رضا فلاح به همراه واموس به مرحله بعد رقابت ها صعود کرد

در دومین بازی از گروه سوم این مسابقات ۲ تیم واموس اندونزی و بانک بیروت، تیم های سه امتیازی گروه سوم به ترتیب به مصاف تیم های سورو کمپانی تاجیکستان و ویکتوریا میانمار خواهند رفت.

ابتدا تیم واموس اندونزی با سرمربی ایرانی خود، رضا فلاح که توانسته است نتایج خوبی را کسب کند امروز به مصاف تیم سورو کمپانی تاجیکستان رفت و در نهایت توانست این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و با ۶ امتیاز صعود خود را به مرحله بعد رقابت ها قطعی کند.

از آن طرف هم دیگر تیم سه امتیاری این گروه یعنی بانک بیروت باید به دیدار تیم ویکتوریا میانمار برود و اگر بانک بیروت بتواند در برابر نماینده میانمار به برتری دست پیدا کند او هم به همراه واموس با ۶ امتیاز به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

مس سونگون با روحیه بالا به دیدار دوم می رود

در نهایت و از گروه چهارم این مسابقات که نماینده فوتسال کشورمان در آن قرار دارد ۲ تیم مس سونگون نماینده فوتسال ایران و ناگویا ژاپن با ۳ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند و این ۲ تیم برای قطعی کردن صعود خود به مرحله بعد رقابت‌ها باید امروز در برابر حریفان خود به برتری دست پیدا کنند.

ابتدا ۲ تیم ناگویا ژاپن و کاظمه کویت به مصاف هم خواهند رفت. تیم ناگویا در اولین بازی خود موفق شد که الظفره امارات را با شکست مواجه کند و سه امتیاز کامل را بدست آورد. همچنین تیم کاظمه کویت هم در برابر تیم مس سونگون شکست خودر و بدون امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد.

در دیگر بازی این گروه تیم مس سونگون نماینده فوتسال کشورمان که توانست در بازی اول خود با ۸ گل تیم کاظمه کویت را شکست دهد در بازی دوم خود و از ساعت ۱۷ باید به مصاف تیم الظفره امارات رود که در بازی اول خود در برابر ناگویا ژاپن نتوانست موفقیتی را کسب کند و بدون امتیاز در رده سوم قرار دارد.

حال بدین ترتیب ۲ تیم مس سونگون و ناگویا ژاپن در صورت پیروزی در بازی امروز خود می‌توانند با ۶ امتیاز صعود خودرا به مرحله بعد رقابت‌ها قطعی کنند و بازی آخر این ۲ تیم که قرار است روز دوشنبه با یکدیگر انجام دهند حکم تیم اول گروه را مشخص خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا قرعه کشی شد

برنامه روز اول مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا مشخص شد

نتایج دیدار‌های روز نخست فوتسال جام باشگاه‌های آسیا


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار