دعای عرفه در ۱۵۲ امامزاده واجب‌التعظیم استان اصفهان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: دعای عرفه به‌طور ویژه در جوار حرم مطهر ۱۵۲ امامزاده واجب‌التعظیم استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام، ولی الله روان معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به مراسم روز عرفه اظهار داشت: مراسم دعای عرفه در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه استان اصفهان برگزار می‌شود.

او افزود: دعای عرفه به‌طور ویژه در جوار حرم مطهر ۱۵۲ امامزاده واجب‌التعظیم استان اصفهان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در امام‌زاده‌ها از برکات معنوی و اخروی این دعا استفاده کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه نماز عید قربان در مساجد، تکایا و امام‌زاده‌های استان اقامه می‌شود، گفت: نماز عید قربان به صورت ویژه در ۳۵ بقعه شاخص با هماهنگی ستاد نماز جمعه استان و شهرستان‌ها برپا می‌شود.

او تصریح کرد: امام‌زادگان، پایگاه‌های دینی هستند و برنامه‌های مختلف فرهنگی در دهه ولایت در این بقاع برگزار می‌شود و در این راستا از روز سه‌شنبه نهم ذی‌الحجه همزمان با نخستین روز دهه ولایت، دعای پر فیض عرفه قرائت و همچنین جشن‌های ولایت علوی، اکمال دین نبوی در مساجد و بقاع استان اصفهان برگزار می‌شود.

روان ادامه داد: هدف از اجرای برنامه و برگزاری جشن‌ها در این ایام، ترویج فرهنگ وقف، نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه و تبیین جایگاه امامت و ولایت و تبدیل بقاع به قطب فرهنگی است.


انتهای پیام/م

 

۱۵۲ بقعه متبرکه استان اصفهان به طور ویژه میزبان مراسم دعای عرفه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار