ساخت بازی Gears 5 به پایان رسید

مدیر عامل شرکت ۱۰ اعلام کرد که مراحل ساخت بازی Gears 5 به پایان رسیده و این بازی آماده عرضه است.

ساخت بازی Gears 5 به پایان رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی یکی از وب سایت‌های بزرگ تحلیل و نقد بازی اعلام کرده است که مراحل ساخت بازی Gears 5 به پایان رسیده و این بازی آماده عرضه است. این خبر از سوی مدیر عامل شرکت The Coalition اعلام شده است و از طرفی هم به دلیل وسواسی که در نسخه‌های قبلی این عنوان نیز وجود داشت، انتظار می‌رود نسخه جدید هم چندین بار بررسی شود و پس از گذراندن مراحل آزمایشی وارد بازار شود.

مدیر عامل شرکت سازنده بازی به تازگی اعلام کرد: شرکت ما نمی‌توان اطلاعات زیادی از این بازی منتشر کند اما گیمرها باید منتظر عرضه عنوانی بسیار هیجان انگیز باشند. او همچنین اعلام کرد که شرکت The Coalition تمام تمرکز خود را برای ساخت عنوانی با جزییات بالا گذاشته است و در آن کمترین ایرادی وجود نخواهد داشت.

نسخه‌های قبلی این مجموعه دارای طرفداران بسیار زیادی بودند و با توجه به انحصاری بودن این بازی برای کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوتر، تواستند فروش بسیار خوبی داشته باشند؛ به طور کلی می‌توان گفت این بازی پر مخاطب‌ترین عنوان انحصاری شرکت مایکروسافت است.

ساخت بازی Gears 5 به پایان رسید

علاوه بر این برخی از ملحقات این بازی نیز فاَ شده است که شامل بخش campaign، horde mode، versus و new escape mode می‌شود که در حال حاضر در هیچ کدام از نسخه‌های قبلی مجموعه Gears وجود نداشتند. همچنین احتمال اضافه شدن نقشه‌ای جدید پس از عرضه بازی وجود دارد و احتمالا از طریق بسته الحاقی، به این بازی اضافه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: بازی Call of Duty: Modern Warfare احتمالا دارای بخش بتل رویال خواهد بود


شرکت سازنده این عنوان اطلاعات زیادی از آن در فضای مجازی منتشر نکرده است و بیشتر اطلاعات در دسترس از این بازی بیشتر بر اساس شایعات منتشر شده‌اند. این بازی قرار است در ۱۰ سپتامبر سال جاری برای کنسول‌های Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود و احتمالا تازمان عرضه این بازی اخبار جدیدتری از آن منتشر شود.

انتهای پیام/

بازی Gears 5 گیمرها را شگفت زده خواهد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار