عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال:

سایت فدراسیون در اعلام محرومیت هواداران پرسپولیس و سپاهان اشتباه کرد

حسین عبداللهی گفت: سایت فدراسیون فوتبال به اشتباه در اعلام محرومیت هواداران پرسپولیس و سپاهان واژه تعلیقی را قید نکرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت فدراسیون فوتبال ایران روز ۱۷ تیر خبری را درباره اعلام حکم دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس منتشر کرد که طبق این خبر هر ۲ تیم یک جلسه از همراهی تماشاگران خود در ورزشگاه‌ها به صورت قطعی محروم شده بودند.

در همان خبر ذکر شده بود که تیم‌های سپاهان و پرسپولیس می‌توانند ظرف هفت روز در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال نسبت به این رای اعتراض کنند.

در روز‌های اخیر با توجه به اینکه قرار است تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی جم دیدار افتتاحیه لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند بحث تجدید نظرخواهی این باشگاه برای بخشش تماشاگرانش به یکی از سوژه‌های خبری تبدیل شده بود، اما امروز (شنبه) باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد محرومیت هواداران این تیم تعلیقی است و آن‌ها می‌توانند در بازی با پارس جنوبی به ورزشگاه آزادی بیایند.

حسین عبداللهی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: کمیته انضباطی هواداران تیم‌های پرسپولیس و سپاهان را به صورت تعلیقی محروم کرده بود، اما سایت فدراسیون فوتبال در خبر خود به اشتباه لفظ تعلیقی را در حکم قید نکرده بود. البته مسئولان سایت بلافاصله این اشتباه را تصحیح کرده و از محرومیت تعلیقی خبر دادند. این حکم برای ۶ ماه قابلیت تعلیقی دارد. اگر در این مدت هواداران ۲ تیم مرتکب تخلفی شوند، این حکم اجرا خواهد شد، در غیر این صورت اثری ندارد و با گذشت زمان حکم مذکور هم قابلیت خود را از دست می‌دهد.

با این تفاسیر سپاهان و پرسپولیس می‌توانند در نخستین بازی خانگی شان از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس مشکلی برای همراهی هوادارانش مقابل پارس جنوبی ندارد

پرسپولیسی‌ها به دنبال مهاجم خارجی/ طلسم شکسته می‌شود؟

بیرانوند در پرسپولیس می‌ماند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از حواشی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار