عضو کمیسون فرهنگی شورای شهر گفت: در کشور بیش از دویست سال سابقه فعالیت مطبوعات را داریم و باید برای توسعه‌ پایگاه‌های اطلاع رسانی تلاش کنیم، چراکه رسانه ها نقش غیر قابل انکار در رونق تولید دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر زند آور عضو کمیسون فرهنگی شورای شهر و رئیس خانه مطبوعات نشست تخصصی نقش رسانه‌ها در حمایت از رونق تولید ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: در چند سال گذشته توجه زیادی به رسانه‌ها شده است و اگر سابقه مطبوعات را در کشورمان بررسی کنیم بالای دویست سال در این حوزه فعالیت کردیم.

او ادامه داد:پایگاه‌هایی که دارای قدرت رسانه‌ای هستند همچنان با مشکلات پیش پا افتاده‌ای رو به رواند، ولی با این حال از نظر کیفی و کمی فضای خوبی را در مشور دارا هستیم.

زندآور در پایان افزود: این نشست در جهت توسعه‌ی پایگاه‌های اطلاع رسانی برگزار شده است.
 
 

نقش غیر قابل انکار رسانه‌ها در موفقیت شرکت فولاد مبارکه


مهدی نیکفر معاون تکنولوژی فولاد مبارکه در ادامه این نشست گفت: فولاد مبارکه علاوه نقش‌های متعددی که دارد نقش اجتماعی مهمی نیز برعهده دارد که عملی کردن این نقش نیازمند برقراری ارتباط با رسانه‌ها و نیز ایجاد ابزار‌های رسانه‌ای است.

او افزود :در فولاد مبارکه اصفهان بیست هزار نفر در سه شیفت بیست و چهار ساعت در حال فعالیت هستند و در شرایطی کنونی کشور و تحریم‌های تحمیل شده اهمیت صنایع فولاد به عنوان صنعت پایه ایجاب می‌کند که شرکت فولاد بتواند نیاز‌های داخلی کشور را تامین کند.

نیکفرتصریح کرد: نهصد شرکت صنعتی به طور مستقیم و سه هزار شرکت به صورت غیر مستقیم با فولاد همکاری می‌کند که برای پایداری این زنجره ایجاد یک سبک ارتباطی از نیازمندی‌های شرکت فولاد مورد نیاز است.

او با اشاره به اینکه فولاد مبارکه در سال گذشته مورد ازریابی اروپا قرار گرفت و. موفق به کسب تندیس طلایی شد گفت: شرکت فولاد میان هزار و چهارصد شرکت جزو پنج شرکت برتری که امتیاز بالای ششصد را دریافت کردند قرار گرفت.

نیکفر در پایان گفت:ظرفیت کنونی تولید فولاد سی و پنج میلیون تن است که در سال ۱۴۰۰ به ظرفیت پنجاه و پنج میلیون تن خواهد رسید.
 

انتهای پیام/ی
 
 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار