کسب ۴ رتبه برتر در هشتمین جشنواره نوجوان سالم

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش‌وپرورش فارس گفت: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره نوجوان سالم، دانش آموزان و فرهنگیان فارس موفق به کسب چهار رتبه برتر کشوری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش‌ و پرورش فارس گفت: در بخش دانش‌آموزی سهراب رمضانی از قیر و کارزین در بخش فیلم داستان رتبه اول، آرین روان روی از ناحیه یک شیراز در بخش نرم‌افزار چندرسانه‌ای رتبه اول و آیدا کشاورز و حدیث عابدی هر دو از ناحیه سه شیراز در بخش پویانمایی رتبه سوم را کسب کردند.

لیلا نورافشان افزود: در بخش ابتکارات مدرسه‌ای ویژه فرهنگیان، نورالله خندانی از ناحیه سه شیراز در بخش محصولات فرهنگی رتبه سوم را کسب کرد.

او تصریح کرد: این جشنواره همه‌ساله باهدف ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتار‌های پرخطر برگزار می‌شود و دانش آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی می‌توانند در سه محور پیشگیری از سوءمصرف مواد، پیشگیری از استعمال دخانیات و پیشگیری از خشونت، آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارائه کنند.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش‌ و پرورش فارس گفت: در مرحله استانی هشتمین جشنواره نوجوان سالم، بیش از ۷۲ هزار و ۴۵۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

نورافشان اظهارداشت: از استان فارس ۷۲ اثر در بخش دانش‌آموزی و ۱۲ اثر برگزیده همکاران در بخش ابتکارات مدرسه‌ای به‌عنوان منتخبان استانی به دبیرخانه کشوری این جشنواره در تهران ارسال شد که حاصل آن کسب ۴ مقام برتر کشوری در سطح کشور بود.
انتهای پیام/م

درخشش دانش آموزان فارس در جشنواره نوجوان سالم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.