حضور ورزشکار مهابادی در مسابقات والیبال کشوری

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد گفت: بانوی والیبالیست مهابادی در قالب تیم استان در مسابقات لیگ دسته یک جوانان کشور حضور دارد.

مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد در گفت و  گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: سوما گلابی بانوی والیبالیست مهابادی در قالب تیم استان در مسابقات لیگ دسته یک جوانان کشور حضور دارد،  این تیم توانست در نخستین دیدار خود نماینده کرمانشاه را با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب خود کند.

مصطفی پور با اشاره به اینکه این مسابقات از ۱۹ لغایت ۲۵ مرداد به میزبانی کاشان برگزار می‌شود، افزود: در مسابقات لیگ دسته یک جوانان کشور، تیم جوانان دختر آذربایجان‌غربی با تیم‌های سمنان، کرمانشاه، مرکزی و قم هم‌گروه است.

او ادامه داد: سهیلا محور چرخ با کمک روژین مام‌صباحی به سرپرستی رقیه علیزاده سکان هدایت تیم دختران استان را بر عهده دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد گفت: تیرماه امسال تیم دختران والیبالیست نوجوانان آذربایجان‌غربی با هدایت سیمین ایرجی در دیدار فینال با قبول شکست مقابل سمنان، بر سکوی نایب قهرمانی ایران جای گرفت.

مصطفی پور افزود: سال گذشته نیز تیم والیبال جوانان دختران آذربایجان‌غربی با اقتدار به مقام قهرمانی ایران رسید و تیم امید دختران استان نیز بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات کشور ایستاد.

انتهای پیام/ه

برگزاری مسابقات والیبال لیگ دسته یک جوانان کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.