اکبری: روسیه تیم خوب و قدرتمندی است

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: روسیه تیم خوب و قدرتمندی است و ما نیز تیم خوبی هستیم.

اکبری: روسیه تیم خوب و قدرتمندی استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پیمان اکبری مربی تیم ملی والیبال ایران بعد از کسب دو پیروزی در سن پتربوزرگ در تحلیل دو بازی تیم ملی ایران گفت: درباره بازی با کوبا، ما در دو ست اول تیم کوبا را دست کم گرفتیم. کوبا تیم بدی نیست، اما در حدی نیست که ما را اذیت کند. ست اول خوب بازی کردند و ست دوم نیز خوب بودند، اما شرایط کسب برد در ست دوم را داشتیم و چند مرحله شانس به ما رو کرد و با وجود این که می‌توانستیم برنده باشیم، دو ست را واگذار کردیم. این اتفاق برای ما یک تلنگر بود و ما ست سوم و چهارم را با اختلاف خوب بردیم و در ست پنجم نیز ۱۵ بر ۱۰ پیروز شدیم و می‌توانستیم ۳ بر یک برنده باشیم. خدا را شکر می‌کنیم که برنده بودیم. در بازی مکزیک نیز انتظار برد داشتیم. مکزیک تیم بدی نیست، اما در حد تیم‌های بزرگ دنیا نیست و این انتظار وجود داشت که برنده باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: جنگ ما این‌جا با روسیه است. روسیه تیم خوب و قدرتمندی است و ما نیز تیم خوبی هستیم. اگر شرایط بدنی ما یاری کند و شرایط روحی مناسبی داشته باشیم، فکر می‌کنم یک بازی خیلی قشنگی خواهیم داشت. نه ما و نه روسیه، از پیش برنده یا بازنده نیستیم، زیرا تیم ما همیشه در طول چند سال گذشته، در روسیه با این تیم خوب بازی کرده است. مطمئن هستم یک بازی خوب با روسیه خواهیم داشت و باید صبر کنیم ببینیم چه شرایطی رقم خواهد خورد.

اکبری درباره تغییرات در ترکیب تیم ملی روسیه نسبت به لیگ ملت‌ها و برنامه تیم ملی در این باره عنوان کرد: اولین دستورالعمل ما این است که اول به تیم خود و سپس به تیم روسیه فکر می‌کنیم. ما اگر در سرویس و دریافت مشکل نداشته باشیم، می‌توانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. اگر سرویس خوب بزنیم، دریافت آن‌ها به مشکل برمی‌خورد و به دنبال پاس بلند می‌روند و تیم ما توپ‌های بلند را بهتر مهار می‌کند. موضوع دوم نیز موضوع دریافت تیم خودمان است. اگر دریافت ما به پاسور خوب برسد، معروف به اندازه‌ای باهوش است که اسپکر‌های ما را در شرایط ایده‌آل قرار می‌دهد. او می‌تواند اسپکر‌های ما را در وضعیت تک‌دفاع یا دو دفاع ناقص قرار دهد. روسیه نیز این موضوع را می‌داند و البته آن‌ها نیز از نظر دفاعی خوب هستند. ما اول می‌خواهیم سرویس خوب بزنیم و دریافت خوب برسانیم. روس‌ها نقاط ضعف و قوت دارند و ما تلاش می‌کنیم از نقاط ضعف آن‌ها استفاده کنیم و نقاط قوت آن‌ها را با مشکل رو به رو کنیم.


بیشتر بخوانید:

آشنایی با تیم ملی والیبال مکزیک / تیمی متوسط، اما یکپارچه

تیم ملی والیبال ایران ۳ - مکزیک صفر/ پیروزی آسان ترکیب دوم سرو قامتان مقابل آزتک ها / بلیت توکیو در گرو یک برد دیگر


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار